Pernille og Lucca Skrevet Juni 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Jeg skal til at starte til hundetræning igen. Det er meget hyggeligt at træne på gåtur og hjemme, men jeg synes vi skal ud og gøre mere ved det Jeg kan ikke det store agility på grund af min fysik, så jeg overvejer at prøve rally som vist er mest gang. Jeg synes bare jeg mest ser store brugshunde til det, så jeg tænker om jeg kan troppe op med min lille hund? Lucca er sådan en der skal have lidt flere pauser for ikke at blive hurtig træt og stresset. Vi skal selvfølgelig til noget lydighed/samarbejdstræning først :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 14, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2016 Du kan sagtens gå til rally med en lille hund. Der findes alle størrelser ude til rallykonkurrencer - altså fra chi til GD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Juni 14, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2016 Min ene rally hund: Godt nok vender hun lidt forkert Men 8 kg og top-nuttet. Men fuldstændig lige så meget rallyhund som bc'erne :blink: Så ja, rally er for alle!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts