Hop til indhold

Westie søger nyt hjem


Kenneth
 Share

Recommended Posts

Jeg har en 3 år gammel kastreret Westie han der søger et nyt og kærligt hjem.

Han er en glad og nysgerrig hund, der er glad for andre hunde.

Han er dog usikker over for små børn, Hvilket er grunden til, at jeg desværre må opsøge et nyt hjem til ham.

Har dette vakt interesse så skriv endelig.

Vh. Kenneth

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kenneth

 

Mine forældre som er folkepensionister, mistede for et par mdr. siden begge deres hunde med kort mellemrum, grundet alder og sygdom.

 

de leder nu med lys og lygte efter en ny mindre hund de kan forkæle. mine forældre bor på lolland, i hus på landet med stor indhegnet have. min mor er hjemme hele dagen, og savner selskab af en hund. de hunde de netop har mistet var henholdsvis en terrier som din, samt en gravhund( som blev 15 år)

 

spørgsmål til dig er nu, hvor i landet bor du? tror du mine forældre kunne komme på tale til din søde hund?

 

og ikke mindst, har du tænkt på hvor meget din hund vil koste?

 

mange hilsner og god dag til dig

sortepigen/Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Heidi.

Jeg synes dine forældre lyder til at være seriøst bud på ny familie til min hund.

Jeg bor i en landsby nær Esbjerg.

Jeg har dog familie i Næstved, så jeg kunne godt kombinere en familiebesøg med hunde fremvisning. Dine forældre er også velkomne til at mødes med mig i Jylland eller vi kunne mødes et sted på fyn.

Det vigtigste for mig er at finde det rigtige hjem til min hund, pengene er ikke drivkraften. Så udgangspunktet er at han er gratis, og så kan dine forældre evt. give et symbolsk beløb.

Vh. Kenneth

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen Kenneth

 

Har lige talt med min mor, de vil meget gerne hilse på din søde hund, så hvis det kan passe ind i din/jeres plan, kunne vi så mødes i Næstved, på et tidspunkt?

 

jeg er også ny på forum og ved ikke helt hvordan man udveksler private oplysninger, så jeg skriver derfor mit tlf her, så kan du ringe til mig og vi kan aftale nærmere.

 

vh Heidi

30 24 47 58

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...