Hop til indhold

Søger pasning/luftning af min hund lør d. 13. aug, Østerbro


qqkanin
 Share

Recommended Posts

Jeg skal giftes på den ovenstående dato. Da alle af mine sædvanlige søde hundepasser kommer til brylluppet står jeg her og mangler en, som kan tage sig af min søde collie på 3 år.

 

Jeg har prøvet mange steder men har ikke fundet nogen. Jeg kender godt mulighed for hundepension og prof. hundelufter. Da jeg ikke har haft erfaring med dem vil jeg høre herinde, om der er nogle søde mennesker som har lyst til at hjælpe mod betaling?

 

Min hund er nem og velopdragen. Han kan enten blive passet hjem hos dig eller du er også velkommen til at komme forbi os og lufte ham på selve dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal giftes på den ovenstående dato. Da alle af mine sædvanlige søde hundepasser kommer til brylluppet står jeg her og mangler en, som kan tage sig af min søde collie på 3 år.

 

Jeg har prøvet mange steder men har ikke fundet nogen. Jeg kender godt mulighed for hundepension og prof. hundelufter. Da jeg ikke har haft erfaring med dem vil jeg høre herinde, om der er nogle søde mennesker som har lyst til at hjælpe mod betaling?

 

Min hund er nem og velopdragen. Han kan enten blive passet hjem hos dig eller du er også velkommen til at komme forbi os og lufte ham på selve dagen.

 

 

Kan han med trapper?

 

Min, meget hundekyndige, datter kunne muligvis være interesseret, hun savner hund og hun bor på 2. sal i Hundige.

 

Ellers kunne jeg muligvis passe ham, men vi har kat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det ikke er smalle og stejle trapper kan han godt.

 

Hvis din datter har interesse må hun gerne kontakte mig.

 

Vi vil også gerne mødes med dig hvis det er. Min hund er ret venlig mod andre dyr. Ved ikke om din kat kan lide hunde. Hvor bor du henne?

 

Det er ganske almindelige trapper i en opgang.

 

Jeg bor i Faxe Ladeplads.

Mht. katten har hun desværre haft nogle dårlige oplevelser med besøgshunde, så selv om hun er vokset op med hund, kan hun godt være lidt på dupperne og synes hunden så det er sjovt så har vi balladen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...