Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Nå, det er da vist på tide med lidt billeder, selvom vejret ikke ligefrem indbyder til at få taget nogle super gode nogen, så i må leve med lidt middelgode.

Min dejligste lille øjesten blev 6 måneder i går:hjerte: Det er faktisk besynderligt at jeg ikke har haft hende længere end det, hun har da altid været her på en måde:-D

 

Alt går bare perfekt!!! Så simpelt kan dét siges. HUN er perfekt:lun:

 

IMG_0648.jpg

 

IMG_0670.jpg

 

IMG_0691.jpg

 

IMG_0697.jpg

 

IMG_0698.jpg

 

IMG_0706.jpg

 

IMG_0714.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder som altid :hjerte:

 

Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid.

 

Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel :-) (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer)

 

https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder som altid :hjerte:

 

Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid.

 

Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel :-) (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer)

 

https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb

 

Øv kan ikke få lov til at åbne linket.

Men ja, tiden er en underlig størrelse, den måtte gerne gå meeeeeget langsomt fra nu af, så jeg kan nyde evigheden sammen med Ayla:lun:

 

Øij hvor er hun bare møglækker:lun:

 

Er helt helt enig med dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...