Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så er det vist på tide at gøre det officielt.

Featured Replies

• Svar 537
  • Visninger 63,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Bernhardiner
    Bernhardiner

Så er der bombardement af billeder efter formiddagens strandtur.  

• Bernhardiner
    Bernhardiner

For 1 år siden I dag blev dette smukke væsen født. Faktisk næsten på det samme tidspunkt, som hvor jeg spredte Olivers aske ud. Det har været det mest vidunderlig år i rigtig lang tid. Har skreve

• Kirsten H
    Kirsten H

Du bliver bedre og bedre for hver gang du lægger billeder op Jeg nyder de skønne billeder og at kunne følge Ayla.  Som opdrætter er jeg simpelthen så glad for hele kuldet, smukke hunde med et de

Posted Images

Besvaret

ha ha især billede to med skyggen - det ser bare så godt ud.... :lol:

Besvaret
  • Forfatter

Jeg synes også det ser så sjovt ud. Og det var egentlig et "hovsa" billede. Hun var på vej op på den store klit jeg stod på og så tog jeg bare billedet fra hoften uden at kigge :mrgreen:

Besvaret

Helt enig :-) Jeg vil også snart have solskin, når jeg er hjemme, det sidste stykke tid, har det bare været gråt og tåget.

Besvaret
  • Forfatter
Helt enig :-) Jeg vil også snart have solskin, når jeg er hjemme, det sidste stykke tid, har det bare været gråt og tåget.

Ja det har været møgvejr. Da jeg så i formiddags at solen brød igennem, skyndte jeg mig også bare at kyle vapsen i bilen og tage kameraet med :-D

Besvaret
  • Forfatter

Brormand Basso og Ayla har haft en fest i dag :hjerte: For pokker et tempo sådan to whippet hvalpe kan præstere :-D

[video=youtube_share;FZdDskRcZT0]

Besvaret

Så søde! De ser virkelig ud til at have den allerbedste fest. :banan:

Besvaret

De hyggede sig, de to små slyngler :lun::banan:

IMG_1320.jpg

IMG_1314.jpg

IMG_1315.jpg

IMG_1316.jpg

IMG_1317.jpg

IMG_1318.jpg

IMG_1319.jpg

Besvaret

[ATTACH=CONFIG]135257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135258[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135259[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135263[/ATTACH]

Sikke nogle skønne billeder :hjerte:

Besvaret

[ATTACH=CONFIG]135257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135258[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135259[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135263[/ATTACH]

Simpelthen skøn skøn skøn :hjerte:

• 4 weeks later...
Besvaret
  • Forfatter

Nå, det er da vist på tide med lidt billeder, selvom vejret ikke ligefrem indbyder til at få taget nogle super gode nogen, så i må leve med lidt middelgode.

Min dejligste lille øjesten blev 6 måneder i går:hjerte: Det er faktisk besynderligt at jeg ikke har haft hende længere end det, hun har da altid været her på en måde:-D

Alt går bare perfekt!!! Så simpelt kan dét siges. HUN er perfekt:lun:

IMG_0648.jpg

IMG_0670.jpg

IMG_0691.jpg

IMG_0697.jpg

IMG_0698.jpg

IMG_0706.jpg

IMG_0714.jpg

Besvaret

Skønne billeder som altid :hjerte:

Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid.

Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel :-) (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer)

https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb

Besvaret
  • Forfatter
Skønne billeder som altid :hjerte:

Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid.

Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel :-) (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer)

https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb

Øv kan ikke få lov til at åbne linket.

Men ja, tiden er en underlig størrelse, den måtte gerne gå meeeeeget langsomt fra nu af, så jeg kan nyde evigheden sammen med Ayla:lun:

Øij hvor er hun bare møglækker:lun:

Er helt helt enig med dig :mrgreen:

Besvaret

Øv, hvor er jeg træt af de billeder herinde :-( Lige gyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke uploade

Besvaret
  • Forfatter
Øv, hvor er jeg træt af de billeder herinde :-( Lige gyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke uploade

Ja det er så træls. Havde taget nogle flere billeder i dag, men kan ikke få lov :-( Nogen gange virker det, andre gange ikke.

Besvaret

Hun er simpelthen SÅ fin! Sikke et udtryk altså. Skønne lille fis. :lun:

• 4 weeks later...
Besvaret
  • Forfatter

Næææh, tænk sig at jeg kunne få lov til at lægge billeder op:roll:

Nå, men her nyder vi livet. Ayla er knap 7 måneder nu, og er mindst lige så dejlig og uvorn som hun hele tiden har været :banan:

IMG_0887.jpg

IMG_0912.jpg

IMG_0974 red.jpg

IMG_0821.jpg

IMG_1116.jpg

IMG_1120.jpg

IMG_1135.jpg

IMG_1163.jpg

Besvaret

Dejligt at se hende igen :lun: