Besvaret November 24, 200817 år comment_88300 Hej derude ! Jeg fik en mail fra smileydog idag vedrørende julegaver og sådan - og så så jeg at de havde en bog der hed i form med din hund. Er den værd at investere i ? Eller er det bare det åbenlyse ; at jogge med sin hund, stå på rulleskøjter, cykle ? Hvis der var en der kunne komme med en mini-anmeldelse af den ville det være :5up: Rapporter
Besvaret November 24, 200817 år comment_88347 Den indeholder ikke noget nyt, men det er da en fin lille bog...... Alle almindelige mennesker ved dog godt hvad de skriver i bogen - start blidt og byg langsomt op, tænk over hvad du tilbyder netop din race osv. osv.. MVH Wivian. Rapporter
Besvaret November 24, 200817 år comment_88349 hvis jeg var dig vile jeg istedet investere i "Leg med din hund" af Christina Sonderberg ... du kommer ikke i form, men hunden nyder at bruge hjernen Rapporter
Besvaret November 24, 200817 år comment_88350 Ah ok - mange tak - så tror jeg ikke den kommer på jule-ønske listen. Nu skal jeg jo alligevel lige have hvalpen først og så skal den jo lige vokse lidt inden alligevel Rapporter
Besvaret November 24, 200817 år comment_88400 hvis jeg var dig vile jeg istedet investere i "Leg med din hund" af Christina Sonderberg ... du kommer ikke i form, men hunden nyder at bruge hjernen Ja, jeg kiggede lidt i den på biblioteket og den så nemlig rigtig god ud :5up: Rapporter