Hop til indhold

Godt hjem tilbydes lille hund


Laila4700
 Share

Recommended Posts

Pensionist på 76 år tilbyder hjem til en lille hund på 4-5 år. Jeg bor i naturskønt sommerhus område med indhegnet have. Jeg søger en hund, gerne dansk svensk gårdhund eller lignende uden alt for meget pelspleje. Jeg er frisk og rørig og går tur flere gange dagligt - men savner en lille ven at have med. Så hvis nogen mangler et nyt godt hjem til deres hund.....

Jeg bor på Falster.

Redigeret af Laila4700
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Laila

 

Jeg har en lille prinssesse en bichon havanaise som desværre nok søge nyt hjem . Hun er opvokset hos os en familie på 4 år. men er typen der kun knytter sig til en person og derfor ikke er særlige glad for vores børn . derud over er hun lidt skrøbelig af sind så er ikke glad for unger der løber rundt og hiver i hende. hun er meget velopdraget og lystre stort set på alt. hun elsker og gå ture og er en rigtig hygge hund. Hun mangler en der er hos hende heletiden og tænke op hende . Hun har dog pels. men vi har altid trimmet hende kort med en trimmer. skriv hvis det kunne være nået

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg der er desværre en del pels . hun har været kort klippet de sidste 1,5 år da det er meget nemmere og hun er meget lækrer og nusse med korthår. men det skal klippes ca hver anden måneder . vi klipper hende selv der er det rimelige nemt med en trimmer. Vi bor på amager men hvis der er seriøs interesse så kikke jeg også gerne forbi med hende. det vigtigste for mig er hun kommer til en der vil beholde hende og passe på hende til hendes dages ende :-) jeg kan ikke sende link her men hvis du går ind på hundegalleri så ligger der nogle billeder venstre øverste hun ligge som afventer optagelse . lulu

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hej. Vi er en familie på 4 personer, der har en super dejlig dansk svensk gårdhund (han). Vi er desværre i den situation, at vi har fået for travlt i vores hverdag og det synes vi er synd for vores hund.

Vi kunne godt tænke os, at finde et godt nyt hjem til ham.

Han er 7 år gammel, har stamtavle, er kastrat, er en sjov, sød, kærlig hund og kan godt lide mad og at sove i sengen. Han er lidt atypisk i farverne, da han er mest sort og har en hvid halespids :-)

Desværre blev ham som 1 årig bidt af en anden dansk svensk gårdhund og sparke at dennes ejer, så han er ikke så god til andre han hunde og er også noget utryk ved fremmede - hvilket nogle gange gør, at han napper i finger.

Kunne dette være noget for dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...