Hop til indhold

Ohm.. Ups? xD


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Så har jeg mystisk nok gjort det igen :oops:

 

Her på det sidste hvor jeg har trænet ekstra meget med Azza, fandt jeg en dåse i hundeskabet med nogle grønne og røde godbider, som jeg var ret sikker på at jeg ikke havde set før.

 

Jeg tog dem med ind i stuen for at afprøve dem og jeg siger jer at Azza var ekstremt vild med dem.:mums:

Hun abejdedde ihærdigt for at lære de ting hun skulle i håb om et klik og en godbid.

Da jeg har brugt lidt over halvdelen spørger jeg mor hvor de er købt fordi det ellers altid er mig der køber nye slags godbider, men hun begynder bare og grine af mig da jeg viser hende dem.

 

Jeg forstår først absolut intet før hun beder mig tjekke Azza's madskål.

Da jeg ser i hendes skål går det op for mig at de grønne og røde godbider faktisk er en del af hendes foder, som min søster bare havde sorteret lidt fra af i sidste Weekend :shock:

 

Så Azza har altså skålen fyldt med det jeg troede var godbider, og alligevel ville hun meget hellere træne for at få dem der lå på bordet:mrgreen:

 

- Som i nok kan se har jeg styr på det hele:5up:

 

Nu er jeg så løbet tør for dem og har derfor været ude i hendes foderspand og plyndret den for de farvestrålede stykker der var tilbage der :mrgreen:

Den bliver jo alligevel fyldt op på ny her på fredag.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber da ikke at du bedømmer dig selv ud fra sådan en hændelse? Det kunne vi da alle have gjort :ae:

 

Desværre er det ikke føsrte gang sådan noget sker..

Meen så længe det ikke gør ondt så gør det jo ikke noget:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg mystisk nok gjort det igen :oops:

 

Her på det sidste hvor jeg har trænet ekstra meget med Azza, fandt jeg en dåse i hundeskabet med nogle grønne og røde godbider, som jeg var ret sikker på at jeg ikke havde set før.

 

Jeg tog dem med ind i stuen for at afprøve dem og jeg siger jer at Azza var ekstremt vild med dem.:mums:

Hun abejdedde ihærdigt for at lære de ting hun skulle i håb om et klik og en godbid.

Da jeg har brugt lidt over halvdelen spørger jeg mor hvor de er købt fordi det ellers altid er mig der køber nye slags godbider, men hun begynder bare og grine af mig da jeg viser hende dem.

 

Jeg forstår først absolut intet før hun beder mig tjekke Azza's madskål.

Da jeg ser i hendes skål går det op for mig at de grønne og røde godbider faktisk er en del af hendes foder, som min søster bare havde sorteret lidt fra af i sidste Weekend :shock:

 

Så Azza har altså skålen fyldt med det jeg troede var godbider, og alligevel ville hun meget hellere træne for at få dem der lå på bordet:mrgreen:

 

- Som i nok kan se har jeg styr på det hele:5up:

 

Nu er jeg så løbet tør for dem og har derfor været ude i hendes foderspand og plyndret den for de farvestrålede stykker der var tilbage der :mrgreen:

Den bliver jo alligevel fyldt op på ny her på fredag.:blink:

Haha Mille,.. Du har aldrig været helt skarp :D.

Endnu engang snydt af sin egen søs :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men men men.............Man elsker vel sin hund :blink:

 

 

 

 

Hehhe :mrgreen:

 

 

 

Du kommer bare forbi med fodderet, så skal jeg nok hjælpe :blink:

 

Ak ja.. - Når man står i køkkenet i seks timer og bager hundekiks så ja:mrgreen:

 

Og tak for hjælpen da :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...