Tani Skrevet Februar 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2017 Vores tæve på 7 år, har brug for et nyt hjem hos et par, som ingen børn har, eller har planer om dette. Må meget gerne bo i hus med have til. Hun er let omgængelig, en hyggemås, elsker gåture, dyrespor og gulerødder. Gives væk gratis med stamtavle. Ring på dette nummer, hvis I overvejer en Beagle. 21 85 38 34 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 21, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2017 Hvor i landet befinder hun sig? Og hvordan er hun med andre tæver? Et par i mit kvarter (med voksne børn) har en gammel beagle-tæve. De mistede deres anden tæve sidste år, og jeg kunne godt forestille mig at de kunne være interesserede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tani Besvaret Februar 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2017 Hej, vi bor i Skævinge tæt ved Hillerød. Hvor bor du? Det lyder godt med parret, min tæve er generelt ikke så glad for andre tæver, men det kan være anderledes med beagler, ved jeg fra hundetræning engang. Og det handler jo også om kemi. Du må meget gerne høre dem om de kunne være interesseret😃 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 21, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2017 Hej, vi bor i Skævinge tæt ved Hillerød. Hvor bor du? Det lyder godt med parret, min tæve er generelt ikke så glad for andre tæver, men det kan være anderledes med beagler, ved jeg fra hundetræning engang. Og det handler jo også om kemi. Du må meget gerne høre dem om de kunne være interesseret De bor i Århus. Jeg skal nok høre dem ad, selvom jeg tror de vil være tilbageholdende, hvis det kan risikere at gå galt mellem de to. Deres nuværende, Bella, er meget gammel, og er ikke særlig godt gående mere. Hun har ikke så lang tid tilbage, og jeg tror de vil være kede af hvis hun ikke får lov at nyde den sidste tid. Men jeg giver din besked videre til dem:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 21, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2017 Hej @Tani. Har du kontaktet opdrætter? Måske han/hun kan hjælpe. Beagle klubben har jo også en genplaceringsliste som kan bruges. Jeg håber I finder et godt hjem til hende Louise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tani Besvaret Februar 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2017 Tak for hjælpen Louise. Ja vi kontakter opdrætter, Århus er alligevel også dor langt væk, hvis man skal prøve kemi af mellem de to hunde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts