Ditte Christensen Skrevet Marts 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2017 Jeg tilbyder et godt, trygt og aktivt hjem til en mindre hund. Jeg bor i Risskov ved Århus, hvor skov og vand er lige i baghaven. Så der er rig mulighed for motion, frisk luft og masser af opmærksomhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kiki Besvaret Juni 3, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2017 Hej Ditte Jeg vil høre om du har fundet en hund, ellers har vi måske en der kunne passe til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte Christensen Besvaret Juni 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2017 Hej. Jeg har endnu ikke fundet en hund. Hvilken hund har I? Med venlig hilsen, Ditte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kiki Besvaret Juni 5, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2017 Hej Ditte Du kan se vores hund i det nyeste opslag der er i forummet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte Christensen Besvaret Juni 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2017 Hej Kiki. Jeres hund ser rigtig sød ud, men jeg ville helst finde en der er lige lidt mindre. Håber I finder et rigtig godt sted. Venlige hilsner, Ditte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts