Albert Skrevet April 17, 2017 Rapporter Share Skrevet April 17, 2017 (rettet) Hej Jeg er en sød, lydig og rolig hund på snart 7 år. Jeg har lige mistet min bedste ven og faste partner Holly (Vores anden hund) som jeg er vokset op sammen med fra hvalp. Jeg savner hende meget og mangler en ny lege kammerat som jeg kan få brugt noget energi sammen med og opleve verden på ny. Det kan enten være en tur i skoven, ved stranden eller i en af vores forældres have. Jeg er bosat i aalborg sammen med mor, far og to søde teenager, der ved hvor godbidderne står 😜 Redigeret April 17, 2017 af Albert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 17, 2017 Rapporter Share Besvaret April 17, 2017 Velkommen til @Albert. Det kunne være smart at skrive hvor i landet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Albert Besvaret April 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2017 Hehe god pointe 😄 Hvor redigere jeg teksten, vi helt nye 👌🏽 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 17, 2017 Rapporter Share Besvaret April 17, 2017 16 minutter siden, Albert skrev: Hehe god pointe 😄 Hvor redigere jeg teksten, vi helt nye 👌🏽 Jeg tror kun du kan redigere i 30 min., men skriv det bare som et svar i et indlæg, så finder folk det nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret April 17, 2017 Rapporter Share Besvaret April 17, 2017 11 minutter siden, AnneMangetal skrev: Jeg tror kun du kan redigere i 30 min., men skriv det bare som et svar i et indlæg, så finder folk det nok Hun har redigeret start indlægget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Albert Besvaret April 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2017 Fandt ud af det, tak for jeres opmærksomhed 🙌🏼 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts