Hop til indhold

Gammel hund i lejlighed


daizytøsen
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg ønsker virkelig tips og råd til det her.

Min mor har en gammel hund som ikke kan holde sig om natten, det går fint nok herhjemme da vi bor i enplans hus.

Problemet er bare når hun tager hjem til sin lejlighed igen får hun problemer.

Lejligheden ligger flere trapper op, og hunden skal gerne komme ud og tisse ellers sker der uheld i lejligheden.

Min mor synes at det er hårdt at stå op om natten og gå alle de trapper ned for at hunden skal tisse.

Min mor er blevet alene her sidste år og har ingen andre end sine hunde når hun er selv, og da der er langt til hvor hunden kan tisse så sker der måske uheld indenfor.

Mit spørgsmål er så, hvad kan min mor gøre ? Ja hunden er gammel men hun har svært med at aflive den pga af de problemer.

Min mor har en lukket terrasse hvor hun vil sende hunden ud og kan tisse der, men kan man lægge noget ud så det ikke er tislugt hele tiden.

Hvad ville i gøre ??

 

 

Redigeret af daizytøsen
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg beklager hvis denne tråd er lidt gammel a poste i. Jeg ville bare lige nævne at man kan købe sådan nogle ble-agtige måtter til at lægge på gulvet og så lære hunden at tisse derpå. Jeg ved ikke hvor nemt det er at finde dem i Danmark, men de er meget brugt i udlandet. Eksempel:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01MXE7G4N/ref=abs_brd_tag_dp?smid=A3P5ROKL5A1OLE

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...