Hop til indhold

Hjælp til renligshedstræning


Sally17
 Share

Recommended Posts

Kære allesammen

Vi har fået en lille hvalp og det går generelt rigtig godt. Hun er dygtig, lærevillig- og nem. MEN... Vi kan simpelthen ikke få hende til at forstå, at hun ikke skal tisse indenfor. Vi har haft hende i en uge nu og bevares, vi forventer ikke at hun på nuværende tidspunkt skal være renlig. Det der bekymrer os er derimod at der intet fremskridt er. Hun tisser fortsat indenfor og kan finde på at holde sig når jeg går ud med hende for at tisse hende af, for blot at tisse indenfor igen, lige bagefter. 

Hun har hos opdrætteren tisset på aviser og det bruger vi ikke herhjemme. I desperation forsøgte jeg at smide et par aviser, men det brugte hun ikke.

Jeg roser hende når hun har tisset udenfor og prøver at få hende ud, når jeg ved at der sandsynligvis er en tår på vej. Men i og med at hun tror det er i orden at tisse inden for, kan hun finde på at sjat-tisse flere gange i timen.. Og det er altså svært at være på vagt hele tiden :-(

Hvad kan vi gøre?

Mvh os

PS. Jeg har haft to hunde før hende og der har aldrig været problemer med renlighedstræningen. Men alle hunde er vel forskellige...

Redigeret af Sally17
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...