Hop til indhold

Min Cairn Terrier ryster :/


Gæst Charlie
 Share

Recommended Posts

MIn Cairn Terrier ryster når den skal sove/ sover. Den vågner ind i mellem og ånder meget, med tungen hængene ud af munden.

Er det normalt? Eller kan der være noget galt?

 

Den er 8 uger gammel, har haft den i 3 dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

MIn Cairn Terrier ryster når den skal sove/ sover. Den vågner ind i mellem og ånder meget, med tungen hængene ud af munden.

Er det normalt? Eller kan der være noget galt?

 

Den er 8 uger gammel, har haft den i 3 dage.

Lyder godt nok mærkeligt :/. Håber da for jer, at der ikke er noget ivejen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Hejsa

 

Nu har vi lige solgt 3 cairnhvalpe hvor den ene var til mine svigerforældre, så jeg har fulgt den hele vejen. Da han lige var kommet til et nyt hjem rystede han også når han sov. Jeg tror det er en normal reaktion fra hvalpenes side, da de jo er vant til at ligge og varme sig med mor og søskende, men lige pludselig skal den ligge selv og holde sig selv varm. Det med tungen kan være fordi den drømmer at den patter. Kan hvert fald sige så meget at mine svigerforældres hund også rystede til at starte med og den havde også tungen ud af munden, og den fejler ingen ting :-D.

 

Håber ellers alt går vel med den lille ny..

 

Hilsen Anja

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...