Hop til indhold

Dålig mave


Kirsten90
 Share

Recommended Posts

Hej HF

Så tager vi lige en tråd om dårlig mave :ivrig:

Futte har i 3-4 dage haft dårlig mave. Diarré og enkelte opkastninger.

De første par dage tog jeg det i stiv arm. Han havde nogle enkelte uheld inde (hvilket slet SLET ikke ligner ham) men vi rydder op og trøster. Vi forsøgte med et døgns faste og så lind havregrød. Det har desværre ikke hjulpet.

I dag er der en smule blod i afføringen. Ikke meget, men bare lige så man kan se lidt blodspor i det når man ser tæt på (og det gør man åbenbart når man er mig - sygepleje-skade :lol:). 

Jeg har i Maxizoo købt Zoolac og skånevådkost. Han spiser gerne og holder humøret - kun en anelse nedtrykt, ingen feber eller noget. 

Den halve dagsration af vådkost som han fik til aften, kom retur mindre end en time senere...... 

Nu har jeg lavet bouillion så han i hvert fald får noget væske. Hvad kan jeg mere gøre? Han er ikke akut dårlig, så tænker at dyrlæge må blive i morgen. 

Tror måske han spiste noget den anden dag på gåtur - synes jeg så at han tog noget, inden jeg fik set havde han slugt det.

Ih altså, og så min lille Nulle som ellers aldrig bliver syg! 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...