Hop til indhold

trygt hjem med masser af kærlighed og opmærksomhed tilbydes.


KarolineogBetty
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en kvinde på 27 år som netop er vendt hjem fra Sverige hvor jeg har boet de sidste 3 år.

Jeg mistede for omkinrg 3 måneder siden min hund til sygdom. Betty var en cocker spaniel på 11 år med masser af krudt i måsen helt til det sidste.

Derfor søger jeg nu en ny hund som jeg kan give en masse kærlighed og opmærksomhed.

Jeg har som sagt haft Betty i 11 år, men har også haft Hovawart og før det en anden cocker spaniel, der har altid været en hund i mit liv og det føltes nu alt for tomt uden :(

 

Jeg bor pt. i indre København  men har stadig mulighed for at køre i skoven eller smutte over på volden/grønne områder til vores gåture, så størelsen betyder ikke noget selvom jeg ikke bor i hus.

Det eneste "krav" jeg har er at hunden er sund og rask og kan være alene hjemme et par timer hvis det skulle blive nødvendigt. Som regel kan jeg have min hund med mig overalt men der kan være dage hvor det ikke er muligt. 

 

I er meget velkomne til at skrive privat til mig eller svare her hvis det har interresse.

 

Venlig hilsen

Karoline.

 

 

 

Redigeret af KarolineogBetty
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej Karoline. Jeg har en Cooker spaniel på 11/2 år. Der søger et nyt hjem. 

Vil du ringe, for yderlige information 

21704233.

Mvh kathrine 

 

På 5/11/2017 den 21:40 , KarolineogBetty skrev:

Hej,

Jeg er en kvinde på 27 år som netop er vendt hjem fra Sverige hvor jeg har boet de sidste 3 år.

Jeg mistede for omkinrg 3 måneder siden min hund til sygdom. Betty var en cocker spaniel på 11 år med masser af krudt i måsen helt til det sidste.

Derfor søger jeg nu en ny hund som jeg kan give en masse kærlighed og opmærksomhed.

Jeg har som sagt haft Betty i 11 år, men har også haft Hovawart og før det en anden cocker spaniel, der har altid været en hund i mit liv og det føltes nu alt for tomt uden

 

Jeg bor pt. i indre København  men har stadig mulighed for at køre i skoven eller smutte over på volden/grønne områder til vores gåture, så størelsen betyder ikke noget selvom jeg ikke bor i hus.

Det eneste "krav" jeg har er at hunden er sund og rask og kan være alene hjemme et par timer hvis det skulle blive nødvendigt. Som regel kan jeg have min hund med mig overalt men der kan være dage hvor det ikke er muligt. 

 

I er meget velkomne til at skrive privat til mig eller svare her hvis det har interresse.

 

Venlig hilsen

Karoline.

 

 

 

 

20170922_123636.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...