Isak Skrevet December 31, 2017 Rapporter Share Skrevet December 31, 2017 Hej, min søde hund på to har fået et underligt bid/sår og jeg har så ondt i maven. 😟 måske i ved hvad det er? Har aldrig set sådan noget før, og han er min tredie hund. Det sidder lige under armhulen på brystet.. og det gør ikke ondt. godt nytår til jer alle! mvh Isak & Ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret December 31, 2017 Rapporter Share Besvaret December 31, 2017 Set med mine øjne ligner det en vorte! og sådan en gør ikke ondt. Dog kan de vokse sig større. Du kan kontakte dyrlægen efter nytår og høre ham/hende ad. Min ældste beagle har også vorter - den ene lige oveni i hovedet - den anden sidder på det ene bagben. Jeg smører med E vitamin olie - det gør dem mindre. Alternativ kan man smøre med Hyderm som er en mild cortisons creme. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Isak Besvaret December 31, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2017 Tusind tak Beaglepack! Var også med i mine overvejelser, men var så bekymret da han skal passe hos min mor idag Jeg kontakter dem efter nytår, så vi lige kan få ham kigget igennem. Godt nytår og Tak fordi du svarede så hurtigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret December 31, 2017 Rapporter Share Besvaret December 31, 2017 Velbekomme Vi er jo alle bekymrede når der opstår noget vi ikke kan finde svaret på. Det er nok noget vi aldrig slipper os med hunde - men igen noget der giver erfaring gennem livet. Også rigtig Godt Nytår til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts