Hop til indhold

Blærebetændelse


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Hej alle kære hf'ere :-D

Jeg tror desværre Inca har fået blærebetændelse (dyrlægen får en urinprøve I morgen). Hun har aldrig haft det før, men jeg tror jeg kender grunden... Eddie slikker hende nemlig bagi ¬¬. Det er ikke overdrevet meget og jeg stopper ham når det er han gør det, men hvordan får jeg ham vænnet fra at gøre det 100%? Kan jeg give hende noget som gør at hun ikke er interessant? Sprøjte noget på hende? 

Hun er jo steriliseret.. 

 God søndag til alle :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil foreslå cothivet spray. Det er en desinficerende sår spray - som lugter som et gammeldags apotek. I stedet for at spraye det på kan man komme noget på et stykke køkkenrulle og tørre hende med. Jeg lover det holder snudeskaftet væk.

Jeg har brugt de til de to af mine beagler - da Darwin fik fjernet analkirtlerne og da Oscar havde en slem analkirtel betændelse. Udover at holde snuderne væk har det en sår helene virkning. Det er baseret på urter og indeholder ikke noget skadeligt. Det kan købes på nettet eller hos dyrlægen.

 

https://www.netdyrlaege.dk/kat/cothivet-sarspray-netdyrlaege

 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Beaglepack skrev:

Jeg vil foreslå cothivet spray. Det er en desinficerende sår spray - som lugter som et gammeldags apotek. I stedet for at spraye det på kan man komme noget på et stykke køkkenrulle og tørre hende med. Jeg lover det holder snudeskaftet væk.

Jeg har brugt de til de to af mine beagler - da Darwin fik fjernet analkirtlerne og da Oscar havde en slem analkirtel betændelse. Udover at holde snuderne væk har det en sår helene virkning. Det er baseret på urter og indeholder ikke noget skadeligt. Det kan købes på nettet eller hos dyrlægen.

 

https://www.netdyrlaege.dk/kat/cothivet-sarspray-netdyrlaege

 

Fedt! Det er lige præcis sådan noget jeg ledte efter :-) Tusind tak, det vil jeg kigge nærmere på 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

16 timer siden, Claudia2500 skrev:

Fedt! Det er lige præcis sådan noget jeg ledte efter Tusind tak, det vil jeg kigge nærmere på 

Det er et rigtig godt middel at have i huset - også til små rifter eller til poterne hvis der opstår rifter da det virker rigtig godt til sår. Darwins operations sår fra analkirtlerne var faktisk lægt da han fik klippet trådene 10 dage efter indgrebet. Det ene snit han fik var ca 6 cm langt, det andet 3 cm. Siden da har jeg haft cothivet i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...