Hop til indhold

Hjælp min hundehvalp er syg


Maria-Therese
 Share

Recommended Posts

Håber virkelig jeg kan få nogle gode råd på forummet her. Min skottehund på 7 mdr. havde tre dage med med en lille smule opkast (Hvidt/galde) ca 1 gang pr. nat. Han virkede lidt træt om morgenen men spise, drak, besørgede og gik fint tur. På 4. dagen efter en fin gåtur, vågnede han og skreg af smerte. Jeg tog straks til dyrlæge. De mente, det var maveonde og jeg blev sendt hjem med skånekost, kvalmestillende mv. Herefter sov han max 40 min. ad gagen for at vågne og skrige af smerte. Jeg tog fluks afsted til dyrlæge næste morgen. Dyrlægen finder en blærebetændelse, noget der ligner nyre/bækkenbetændelse, blodprøver er fine og intet at se på røntgen. De giver smertestillende, væske, antibiotika og beholder ham natten over. Om natten har han så mange smerter, at de røntgenfotografere og smertedækker igen, men finder intet. De konfererer endda med et andet dyrehospital om billederne. De beslutter at åbne ham for at se, hvad der er i maven. De finder intet. Nu er han flyttet til andet hospital med vagt for at være under opsyn og blive smertedækket natten over. Det er så frustrerende. Det skal tilføjes, at han havde et fald for 14 dage siden, han var efterfølgende til tjek og har haft det fint indtil nu. Kan det være en skade, der først viser sig nu, og som ikke kan se på røntgen? Røntgen viste intet på ryg eller andet....hvad kan det være dyrlægerne ikke kan se? håber sådan nogen kan sige noget klogt.....😢😢😢

Redigeret af Maria-Therese
Tekst
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre nok ikke meget at sige for at kunne hjælpe. Det er da skrækkeligt at han skal have det sådan 😨 Forstår godt du er frustreret 😟 

Er det kun ryggen der er fotograferet?

Jeg undrer mig over forløbet med dyrlægerne - det virker til de famler i blinde - Du har vel givet dem besked på det fald han havde? Skaden kan sidde andet sted i kroppen - i nakken - i benene f.eks. og være en lille bitte ting som nu er forværret.

Hvis ikke han er blevet fotograferet over hele kroppen - så må du overveje det eller en scanning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...