Hop til indhold

Lær to hunde at bo sammen


Coopers far
 Share

Recommended Posts

Hej Forum

Om to måneder skal jeg flytte sammen med min  kæreste, som Carlo - har en 3 år gammel kryds mellem en cocker og  - jeg har to piger som jeg deler i en 7/7. Med pigerne følger min ‘gamle’ families hund- Cooper: en australsk copperdog på snart to år. 

De to hunde kender hinanden og leger godt. Men min kan ikke finde ud af slappe af sammen med Carlo. Vi har forsøgt et par gange at sove sammen hvor begge hunde var der, hvilket var umuligt da Cooper jagtede Carlo rundt og humpede ham, hvis han fik lov. 

Det er jo et kæmpe problem i sig selv, men et endnu større problem er,  at de skal være alene hjemme imens vi er på job m.m.

Hvilket ingen af dem har problemer med hver især. Men jeg forudser, at de to alene sammen, en dag vil drive naboerne til rådighed. 

Er der nogen som har prøvet lignende?

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår jeg det korrekt at dine døtre bor hos dig 7 dage og hos deres mor (formoder jeg) 7 dage? Og at Cooper bor hos pigernes mor, når pigerne er der?  Hvis det er rigtigt forstået, så synes jeg det ville være mest hensigtsmæssigt, at Cooper bliver hos pigernes mor, også når pigerne er hos dig.  Det er ikke retfærdigt overfor hunden at flytte den rundt hver uge, og det er forståeligt, at den ikke kan finde ro når den bliver smidt et nyt sted hen, hvor der oven i købet også er en anden hund, der bor der fast. 

 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...