Hop til indhold

Her er zippo


Gæst Søe
 Share

Recommended Posts

Ny på siden og lidt mageligt anlagt, så vil jeg slå 2 fluer med et smæk.

 

 

Først vil jeg fortælle lidt om Zippo, hun er en Schæfer blanding, som vi ikke kender forhistorien på, andet end at hun er tvangsfjernet som hvalp, sammen med moderen og hendes hvalpe.

 

Den tidligere ejer var taget på ferie og havde kun efterladt en spand vand og lidt tørkost, efter 5 dage var moderen og hendes hvalpe i så dårlig stand, at kun 2 af hvalpene overlevede, Zippo er den ene og hende fik vi fra internattet i Tranbjerg da hun var ca 3 mdr gammel. Idag er hun en lille krudtugle, som bliver 3 år til april. (tror vi nok, da man blot har skudt på fødselstidspunktet).

 

Det første år led Zippo meget af angst for at blive forladt, hvilket har kostet adskillige fjernbetjeninger, sko og andet som kunne tygges i stykker.

Hun skulle blot være alene i 20 min, så var fanden løs i laksegade. :D

 

Det er heldigvis et overstået kapitel, og vi har idag en hund som er utrolig omgænglig og vil gå igennem ild og vand for familien. Men det er en typisk ting for schæfere.

 

Vedhæftet er et billede som jeg lige har skudt idag, et af de første billeder, som jeg overhovet har taget af hende og et fra da hun var 1 år. Læg især mærke til hendes spidse ører, og at der mangler et stykke på et af dem, det er pga slagsmål, fra dengang at de blev efterladt. Billederne kan snart ses i mit album.

----------

 

Om mig kan jeg sige, vi er en familie på 4 + zippo og 2 katte, som bor i Århus. Jeg er blevet førtidspensioneret pga en arbejdsskade, og går og hygger mig derhjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker... Har lidt problemer med at uploade billeder, i den kvalitet som jeg gerne vil have, skal meget langt ned i opløsning, før det muligt. :megaked:

 

Skal nok lige kigge lidt nærmere på indstillingerne. :-D

 

Så lidt :-)

 

Og uh, kan se du har fået oploadet et billede, siden jeg skrev mit indlæg! :ivrig:

 

Hun er godt nok en smuksak :lun:

 

Og billedkvaliteten er da helt ok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten. :5up:

 

Har lige haft fat i manden, for at få forklaret hvordan jeg gjorde med billeder i tråden, (han sidder som admin på et andet forum, der er opbygget på samme software) :bigsmile:

 

Hans tip til mig, var at uploade på en ekstern side, og så vedhæfte billederne, var det nemmeste, og så ville jeg heller ikke løbe ind i newbie begrænsningen. :engel:

Så her er et par billeder mere af min lille Zippo.

 

IMG_0122.JPG

 

IMG_0006.JPG

 

1196242823.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...