Hop til indhold

klø, klø, krads...


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sheila kløer:(

Hun har jo allergi og har i laang tid fungeret fint, MEN nu kløer hun som en gal. Hun kradsede jo hul på sig selv, så hun fik hot spot og har flere sår rundt omkring halsen hvor hun kan kradse sig:(

 

Og jeg kan bare ikke greje årsagen..

 

Først troede jeg det skyldtes fældning (hun fælder meget voldsomt en måneds tid og bliver meget tyndhåret) og så måske et par loppebid eller noget.. Hun kom så i bad i alovea shampoo og fik en ny frontline. badet hjalp et par dage og så var det på den igen..

Så slog det mig at hun jo har skiftet foder, jeg har bare ikke tænkt såmeget i foder denne gang, da jeg ikke kan finde noget i det nye foder som hun tidligere har reageret på?? (olivers fisk)

 

Og så kommer spørgsmålet? Det eneste der er i olivers, som der ikke har været i Regal og nogle af de andre fodertyper hun har fået, som jeg ved hun har tålt, er glokusamin og condri..et eller andet...

Kan hunde være allergiske overfor det??

 

Hun har nu siden igår kun fået hjemmelavet mad og uden at jeg tør håbe for meget, har kløen aftaget:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...