Hop til indhold

Hunden vil kun være med mig


Peter F
 Share

Recommended Posts

Kære alle. Vi har lille Alfred, en blanding af en Mops, King Charles og Chihuahua på lidt over et år. Han er vældig sød og meget social.Vi er en familie på 4 mennesker, far og mor og to store børn.  Der er dog ved at opstå et problem, da han kun vil være ved mig (far). Jeg synes at resten af familien er ok gode til at lege med ham og vi er ofte flere sammen der går tur med ham ... er der nogen gode råd eller tips til hvordan vi får ham til at "holde mere af" resten af familien. 

 

Mvh

 

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvor meget du gør med Alfred i det daglige? Her tænker jeg på om du fodre ham og generelt tager sig af hans pleje for lige at nævne det.

Hvis I alle er hjemme i øjeblikket pga. af en vis pandemi - så kan hunden godt knytte sig mere til et enkelt familiemedlem hvis han/hun sørger for det meste ang, hunden.

Man kan løse noget af det ved at lade alle familiemedlemmer på skift fodre ham - gå tur med ham - lege med ham - træne ham - pleje ham - så de forskellige aktiviteter omkring jeres hund spredes mere ud. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...