Hop til indhold

Han og tæve sammen


Maria-Carlo
 Share

Recommended Posts

Hej:) Vi skal hente vores dejlige HAN Labrador hvalp om en måneds tid. Fra samme kuld skal mine forældre også hente deres hvalp, som er en tæve. Vores tanke er, at de skal ses 1-2 gange om ugen, da vi bor tæt på hinanden, og skal også gå til træning sammen. Når vi skal på ferie i udlandet(ikke i år) så vil vi passe hinandens hunde. I så fald, at tæven ikke er i løbetid og vores han ikke rammer puberteten selvfølgelig. Burde der så være nogle problemer i, at begge hunde bliver passet sammen hos os feks. I 14 dage, 1-2 gange om året? Kan man lade den være alene i max 4 timer sammen, når vi er på arb? Eller kan vores resikerer at hoppe på tæven, udenfor løbetid? Og sidste spørgsmål? Når de har været alene hjemme “sammen” i 14 dage. Skal vi så til at starte forfra, med at lære vores han at være alene hjemme, når vi er på arb. Og tæven er hos mine forældre igen? En masse spørgsmål, som jeg inderligt håber at i men erfaring kan besvare🙏🏻🤗

Mange hilsner Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...