Hop til indhold

Gør af alt og alle der går forbi


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Bella er på det sidste begyndt at gø, af det mindste der rører sig omkring os, dag/aften, det er jo nok lidt vagthund der kommer op i hende, jeg siger NEJ, og roser hende når hun stopper men i det øjeblik mit nej er sagt fortsætter hun:confused: naboer siger de ikke hører det, når hum er alene :?:

nogle forslag til at stoppe dette modtages meget gerne, da det jo gerne skal stoppes i tide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har samme problem her specielt med Coco som så får Qantas med når hun begynder. Vi bor ud til vejen , og nu er hækken jo nærmest gennemsigtig så hun gør af samtlige biler der kommer forbi - og de få mennesker som går her ude på landet -ualmindeligt irriterende. har prøvet afledning, nej , det er ok , godbidder, fjernet hende fra vinduer og terrassedøren men det hjælper ikke ret meget. Har ikke væres så slemt før - at det er værre nu er måske p.g.a hvalpene ?? Det gjaldt også fugle i starten, men det har vi fået stoppet - næsten ;-) jeg siger bare det er bare en fugl og så glor hun bare på mig og tier stiller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Bella er på det sidste begyndt at gø, af det mindste der rører sig omkring os, dag/aften, det er jo nok lidt vagthund der kommer op i hende, jeg siger NEJ, og roser hende når hun stopper men i det øjeblik mit nej er sagt fortsætter hun:confused: naboer siger de ikke hører det, når hum er alene :?:

nogle forslag til at stoppe dette modtages meget gerne, da det jo gerne skal stoppes i tide.

 

Der skal ske NOGET straks hun stopper, så hun får en fornemmelse af, at det er det du ønsker af hende (det der giver pote)

 

Det kan være at du kaster en lille flok godbidder på gulvet til hende som hun skal bruge lidt tid på at finde og spise.

Med andre ord = distraktion fra det hun reagerer på

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...