Hop til indhold

Bamse, R.I.P


Gæst MissRiie
 Share

Recommended Posts

Gæst MissRiie

Selvom det er ½ år siden nu, fortjener Bamse nu også en plads herinde, ligesom han har en i mit hjerte.

 

Han var simpelthen bare den bedste hund, man kunne forestille sig.

 

Han var af racen golden retriever, i den gamle type. Han blev næsten 15 år.

 

Han blev ganske enkelt træt af livet til sidst, spiste ikke så meget, og rejste sig kun når der virkelig var grund til det.

 

Derfor besluttede vi os for at aflive ham, men jeg savner ham hver dag - men han har det bedre, hvor han er nu.

 

R.I.P min baby. <3

- bedre billeder, kommer snarest. jeg har kun billeder, på denne com, fra et par dage før han blev aflivet.

 

Der er billeder i mit galleri af ham nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
15 år, det var ikke så lidt. Flot han holdte så lang tid.

 

Dejlig hund :lun:

 

Savnet bliver nemmere - men det vil altid være der.

Når jeg tænker på Aja, som døde for 11 år siden, kan jeg stadig få tåre i øjnene.

 

Ja, det var ret vildt.

Han var utrolig skøn.

 

Ja, det er det. man kan altid blive ked af det. - ligemeget hvor længe, der går..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Hvor er det en flot alder! Jeg er ked af at i savner en god ven og har mistet - hvor de dog betyder meget de vovser. Sov godt, Bamse :ae:

 

Ja, de betyder utrolig meget. de er som en del af sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Årh, han ser kær ud på de billeder du har lagt ind :lun:

 

Jeg kan godt forstå at du savner ham, han har jo været en del af dit liv så længe du kan huske :cry: Han ligner en som har været en rigtig god ven, han ser så blid ud :ae:

 

Han var også så kær, og så børne- & dyrevenlig.

 

Ja, han har boet hos os, siden jeg var 2 år, så han har jo været der lige så længe jeg kan huske.

 

Jamen han var helt fantastisk, han varmede små kaninunger, fra få dage gamle, og han gjorde ALDRIG nogen ondt.

 

Det eneste han nogensinde gjorde, var at han engang spiste en bi - men han kastede den da op igen, og så fløj den videre.

 

Ellers tror jeg faktisk aldrig, han har slået noget ihjel. ö

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var også så kær, og så børne- & dyrevenlig.

 

Ja, han har boet hos os, siden jeg var 2 år, så han har jo været der lige så længe jeg kan huske.

 

Jamen han var helt fantastisk, han varmede små kaninunger, fra få dage gamle, og han gjorde ALDRIG nogen ondt.

 

Det eneste han nogensinde gjorde, var at han engang spiste en bi - men han kastede den da op igen, og så fløj den videre.

 

Ellers tror jeg faktisk aldrig, han har slået noget ihjel. ö

 

Åååårrrh :hjerte: han lyder altså virkelig som en ener :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at du har mistet din hund. Og det er hårdt at savne. Men du var med til at give ham et godt og langt liv, og det lyder som om I tog den rigtige beslutning. 15 år er en flot alder for en hund at blive.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Åååårrrh :hjerte: han lyder altså virkelig som en ener :lun:

 

Det var han også.

Han var ikke en hund, ikke et familiemedlem, ikke en bedste-ven, men nr. 1, af det hele. Jeg kan slet ikke beskrive hvad han betød.

 

- Men af den grund, skal man ikke holde liv i dem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Det gør mig ondt at du har mistet din hund. Og det er hårdt at savne. Men du var med til at give ham et godt og langt liv, og det lyder som om I tog den rigtige beslutning. 15 år er en flot alder for en hund at blive.

 

Ja, det er også det, der gør savnet liidt nemmere.

Bla. det, at han nåede at få rigtig mange oplevelser.

Når vi var i Sverige (vi har hus der), var han som en hvalp igen, undtagen til sidst.. og så skulle det ikke være sådan.

 

Ja, 15 år er gammelt, og det er utrolig dejligt, vi havde ham så længe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...