Dinah Skrevet December 8, 2008 Rapporter Share Skrevet December 8, 2008 kan det betyde noget? Vi øver jo alene hjemme, og jeg ved ikke helt hvordan det går, da hun jo ikke piver. Men hun er synligt stresset - virker dog bedre igen. Hun har altid våde poter, hvor jeg har troet, at hun har trådt i tisset, hvorefter hun er kommet i bad, men de sidste dage (torsdag, fredag og mandag) har hun IKKE tisset, men poterne er stadig våde:confused: jeg lader som om, at jeg går ud af døren, men gemmer mig i gangen - har bare ingen mulighed for at kigge ind og se hvad der sker:neutral: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Som skrevet i en anden tråd kan det være sved pga. angsten for at være alene:neutral: Ligesom vi mennesker kan få svedige håndflader når vi er nervøse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 kan det betyde noget? Vi øver jo alene hjemme, og jeg ved ikke helt hvordan det går, da hun jo ikke piver. Men hun er synligt stresset - virker dog bedre igen. Hun har altid våde poter, hvor jeg har troet, at hun har trådt i tisset, hvorefter hun er kommet i bad, men de sidste dage (torsdag, fredag og mandag) har hun IKKE tisset, men poterne er stadig våde:confused: jeg lader som om, at jeg går ud af døren, men gemmer mig i gangen - har bare ingen mulighed for at kigge ind og se hvad der sker:neutral: Du skal være opmærksom på, at den tilstand hun er i, når hun er alene er den tilstand hun lærer hører med til situationen. Det vil sige, at som du beskriver det er du i gang med at træne hende i stress Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Du skal være opmærksom på, at den tilstand hun er i, når hun er alene er den tilstand hun lærer hører med til situationen. Det vil sige, at som du beskriver det er du i gang med at træne hende i stress det er jo også derfor jeg spørger, for jeg vil jo det bedste. Hun var jo blevet så god, men så blev jeg syg i 2 uger og måtte starte forfra:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts