Hop til indhold

Foder-skift


Gæst linetand
 Share

Recommended Posts

Gæst linetand

Hey alle.

 

Jeg vil lige høre hvad man gør hvis man vil skifte foder. Min kæreste og jeg bruger hills til vores lille guldklump, men vi går og overvejer at skifte til Olivers da vi har hørt så meget godt om det, og vores hund Eddie er begyndt at få dårlig mave af det vi har. Mit spørgsmål er så om man bare skifter eller om man skifter gradvist???

 

Hilsen Linette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst linetand

Tusind tak skal du have :)

Min kæreste mente at vi bare skulle skifte fra den ene dag til den anden, og det mente jeg nemlig ikke ville være super sundt. Men hvad ville der ske hvis man gjorde det?

 

Hilsen Linette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst charlotte78
Tusind tak skal du have :)

Min kæreste mente at vi bare skulle skifte fra den ene dag til den anden, og det mente jeg nemlig ikke ville være super sundt. Men hvad ville der ske hvis man gjorde det?

 

Hilsen Linette

 

Så har i en hund med diarré... ikke særligt rart for hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak skal du have :)

Min kæreste mente at vi bare skulle skifte fra den ene dag til den anden, og det mente jeg nemlig ikke ville være super sundt. Men hvad ville der ske hvis man gjorde det?

 

Hilsen Linette

 

Nogle hunde kan klare en dag til dag foderskift, men det er de færreste. Især hvis han har tendens til dårlig mave.

 

Giv Olivers en chance, ingredienserne er gode. Har selv fodret med det i en kort periode, men min hanhund (som har sart mave generelt) fungerede ikke ordentligt på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fodrer begge mine med Olivers og de fungerer rigtig godt på det. Jeg har hørt, at Olivers er noget af det eneste foder man kan skifte lige over med - men prøv at ringe til dem, de er rigtig gode at tale med og så får i også det der passer bedst til jeres hund.

 

Held og lykke med foderskiftet :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fodrer begge mine med Olivers og de fungerer rigtig godt på det. Jeg har hørt, at Olivers er noget af det eneste foder man kan skifte lige over med - men prøv at ringe til dem, de er rigtig gode at tale med og så får i også det der passer bedst til jeres hund.

 

Held og lykke med foderskiftet :vinken:

 

Man kan skifte lige over med alt foder, men det er ikke sikkert hundens mave klarer transaktionen super godt. Heller ikke med Olivers :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...