Hop til indhold

Mudderhunde


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Det var temmelig gråt og trist her til morgen, men nogen (Trei) blev jo ved at ville have mudderbilleder... så værs'go!!

Vi startede ud pænt t¢rre og rene :blink:

dec14003.jpg

 

Stien (eller bækken hiih)

dec14005.jpg

 

dec14008.jpg

 

dec14009.jpg

 

dec14011.jpg

 

En lille tår vand skal der til med al den l¢ben

dec14019.jpg

 

Her gik stien, nu er der en s¢! Men de blev da lige vasket halvvejs på turen så

dec14021.jpg

 

Foders¢g i vand :mrgreen:

dec14024.jpg

 

dec14030.jpg

 

dec14031.jpg

 

camouflage hunden....

dec14036.jpg

 

allerede mudrede igen efter "sv¢mmeturen" :rolleyes:

dec14038.jpg

 

Især Lexi :hjerte:

dec14043.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog kan jeg ikke finde camouflage-hunden? Er den der eller var det bare sådan en joke? :-P

hun er ca midt i billedet, ude midt på marken. Det er Akita :mrgreen:

 

den undervogn Lexi viser her er faktisk ikke så slem som hun noglegange ser ud. Det regnede så meget i går at alt er så vådt at det ikke engang er rigtigt mudder!

Link til indlæg
Del på andre sites

hun er ca midt i billedet, ude midt på marken. Det er Akita :mrgreen:

 

den undervogn Lexi viser her er faktisk ikke så slem som hun noglegange ser ud. Det regnede så meget i går at alt er så vådt at det ikke engang er rigtigt mudder!

 

Så må det være noget i retning af den byger vi havde sommeren sidste år - har seriøst aldrig set så meget vand :shock::lol: Parken jeg bor ved var nærmest oversvømmet og alle hundene nød det :mrgreen: Det var jo sjaw med alle de små og større søer der pludselig var kommet :-P Mens deres mennesker nærmest kæmpede for at finde tørre plamager, de kunne gå på :lol:

 

Er Akita den der skygge, som er i den "disede" del af marken? Så det nemlig godt, men tænkte njaaj :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

her er hun :cool:

dec14036redcircle.jpg

 

De kommer ikke ind i huset i den stand hvis jeg kan undgå det!! I den sidste mark på turen (tog ikke billeder der), er der et gammelt drikketrug, men der går aldrig kvæg på marken mere, så jeg dypper dem deri, og så må de dryppe af, de ca 20 minutter det tager at gå hjem derfra :lol:

Akita slipper dog for at blive dyppet, da hun er tilpas korthåret til at hun kan gnubbes anstændig med et håndklæde :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

her er hun :cool:

dec14036redcircle.jpg

 

De kommer ikke ind i huset i den stand hvis jeg kan undgå det!! I den sidste mark på turen (tog ikke billeder der), er der et gammelt drikketrug, men der går aldrig kvæg på marken mere, så jeg dypper dem deri, og så må de dryppe af, de ca 20 minutter det tager at gå hjem derfra :lol:

Akita slipper dog for at blive dyppet, da hun er tilpas korthåret til at hun kan gnubbes anstændig med et håndklæde :rolleyes:

 

Yes, så var det hende jeg fandt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...