Hop til indhold

Sounds Scary


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Hej allesammen :vinken:

 

Jeg har nu (langt om længe) fået støvet vores Sounds Scary cd'er af, men fandt så ud af, at den ene cd er væk :megaked: - Og det er selvfølgelig den med fyrværkeri :roll: Jeg har ledt hele lejligheden igennem uden held, og kan simpelthen ikke begribe hvor den kan befinde sig!!

 

Så jeg tænkte.... Er der mon nogen, der har cden og kunne tage en kopi og sende til mig eller sende cd'en som filer (mp3 eller hvordan det nu fungerer på computer)?

Jeg betaler selvfølgelig for porto (og måske lidt for ulejligheden... eller er det ulovligt?) Jeg ville bare være så ærgelig over at gå ud og bruge 350 kr. på en ny når jeg nu har betalt én gang... :rolleyes::???:

Link til indlæg
Del på andre sites

har du tjekket om de har den på biblio?

 

Ja det er ulovligt at kopiere den cd :-D

 

elelrs er der lidt generelle tips her

http://www.dr.dk/DR1/nis/Emner/Kaeledyr/20081210111306.htm

 

Den findes desværre ikke på biblo :megaked:

 

Er det ikke kun ulovligt hvis det er til salg?! Jeg troede faktisk godt man måtte hvis det bare var en kopi til udlån... Men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har så godt styr på det :oops: Det er ikke lige noget jeg normalt gør brug af... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den findes desværre ikke på biblo :megaked:

 

Er det ikke kun ulovligt hvis det er til salg?! Jeg troede faktisk godt man måtte hvis det bare var en kopi til udlån... Men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har så godt styr på det :oops: Det er ikke lige noget jeg normalt gør brug af... :-)

værsgo

http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/cdbrand/

 

:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...