Hop til indhold

Anders Hansen


andshanse
 Share

Recommended Posts

PEBERSPRAY

Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal stille op.

Jeg kan efterhånden ikke finde et eneste sted at gå en tur uden, at der kommer en løstgående hund stormende hen mod mig og ofte mine drenge.

Ingen.....ingen af ejerne gør det mindste tegn på at styre hunden eller kalde den til sig og der kommer da ihvertfald aldrig en undskyldning.....for det er jo deres ret.

Derfor har jeg opgivet og hvis jeg skal føle mig tryg på en gåtur i skoven eller andre steder og jeg ser en løs hund, vil jeg hermed advare alle hundeejere om at jeg og alle dem der ligesom jeg ikke synes det er særligt trygt at færdes på den måde vil være klar med en peberspray og jeg vil ikke tøve et sekund med at sprøjte på hunden.

Det er mit forsvar og da jeg ikke kan vide hvad hensigt hunden har vil jeg antage at den er på vej til at angribe og derfor vil det så rigeligt være på sin plads.

Jeg har forsøgt at tale med hundeejere, men de bliver alle som een fornemmede og har den holdning at jeg som det mest naturlige i verden ved at hunden ikke vil mig noget ondt 

Det er jo vanvittigt egoistisk.

 

Så til alle hundeejere så er der forummer hvor os der IKKE er vilde med Jeres hund og hvor denne anbefaling om anvendelse af peberspray eller lignende bliver delt.

 

Så tænk over det næste gang I lader Jeres....og lad mig understrege ikke mit....kæledyr løbe løst rundt.

 

Vi er mennesker der ikke er trygge ved hunde.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...