Hop til indhold

Godt dækken ?!?


Gæst Carina G
 Share

Recommended Posts

Gæst Carina G

Hejsa...

 

Nu hvor min hanhund har lært at ligge helt afslappet i bilen uden at æde tæpperne, må jeg hellere få købt et dækken til ham :-)

 

Det skal være et der er god til at holde på varmen her i vintermånederne, hvor hunden har været ude at træne og så kommer varm og svedig ind i bilen ... så det skal være et han kan ånde i, og som er behageligt at have på for hunden - og som ikke er en kamp at få af og på !

 

Jeg har sådan et med lammeskind til min tæve, og det er bare :5up: ... men det kan jeg ikke finde i nogle butikker - så jeg tænkte på om der er nogen herinde der kan anbefale et godt dækken ?!?

 

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Et ord... Obtrack! Det er det mest geniale hundedækken, jeg endnu er stødt på, da det rent faktisk bliver siddende ordentligt på hunden. De fåes i rigtig mange størrelser og kan justeres over skuldrene og om maven. Og så er de i sådan noget softshell stof ligesom jakker, så de ånder, er vandafvisende, vindtætte, tager ikke imod hår og ser meget sjældent beskidte ud. De er heller ikke så tykke at hunden bliver besværet af dem - Kimmi bevæger sig i hvert fald helt frit med sit, og vil gerne have det på....

 

http://www.hestenshelse.dk/obtrack_skrylle__material.htm

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...