Hop til indhold

Mishandling eller hvad ??? ;-)


Gæst Dipy
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen

 

Hvordan kan man bedre udnytte en fridag før jul end sammen med sin hund. Vi var dog ikke enige om at det var så hyggeligt endda, jeg er sikker på at Bosley nærmest følte sig mishandlet i starten, den stakkel.

Midt i al "mishandlingen" nåede vi at få et par billeder :-)

n1226076625_30252150_7527.jpg

En af de første svømmeture hvor Bosley sparker så højt med forbenene at det giver et helt brusebad op i luften. Stolt af situationen var han IKKE.

n1226076625_30252151_8037.jpg

Ok da, der er nu alligevel lidt spændende...nåede da på et tidspunkt at hoppe i vandet af egen fri vilje, da søsters hund svømmede. Fotografen var dog ikke hurtig nok til at få springet:(

n1226076625_30252152_8634.jpg

Ja så er der kommet mere styr på det, ikke så meget springvand mere. Men det er nu stadig noget mærkeligt noget!

n1226076625_30252149_6402.jpg

Og sådan slapper en kælen Berner så af hjemme i køkkenet :-D

 

Det var virkelig en sjov oplevelse at være til "svømning" med Bosley i dag, og absolut ikke sidste gang vi gør det. Sikken lækker blød pels han har fået af det:mums:.

 

Bernerazuro: sig så ikke at jeg ikke kommer med billeder:engel::engel::engel:

 

Glædelig jul fra os til jer:-D

 

Mange hilsner Bosley og Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Bernerazuro: sig så ikke at jeg ikke kommer med billeder:engel::engel::engel:

Ok, jeg bøjer mig i støvet, du er god nok til dét dér med billeder f040.gif Undskylder ydmygst :mrgreen:

 

Men husk nu at holde den gode stil :mrgreen: :blink:

 

Og tusind tak for dejlige billeder af Bosley (og hey, du kan stave til mit navn :5up: Det er mere end hvad visse andre kan :pift: Ingen nævnt, ingen glemt :blink: )

 

Og så ku' jeg altså godt tænke mig at stikke mine fingre i den der lækre pels på det sidste billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er gået i "Berner-dæk". Udtrykket opstod en sommer aften på hvalpe-holdet. Det var varmt og samtlige Berner-basser lå sådan og gad nul. Så blev det til "Berner-dæk"...så var der da noget man kunne få kræene til :mrgreen:

 

a065.gif

 

Så har jeg allerede den første undskyldning, når min berner ikke gider andet - den berner-dækker da bare, jeg bad ham heeeelt selv om det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er gået i "Berner-dæk". Udtrykket opstod en sommer aften på hvalpe-holdet. Det var varmt og samtlige Berner-basser lå sådan og gad nul. Så blev det til "Berner-dæk"...så var der da noget man kunne få kræene til :mrgreen:

 

:hmm: jow, måske man skule opfinde ting til ens hund :mrgreen:

 

Den kan vi altid brug in another situation hvor aslan er umulig :mrgreen: (ja altså ike berner dæk, men noget med bastard bla)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er gået i "Berner-dæk". Udtrykket opstod en sommer aften på hvalpe-holdet. Det var varmt og samtlige Berner-basser lå sådan og gad nul. Så blev det til "Berner-dæk"...så var der da noget man kunne få kræene til :mrgreen:

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Hæ hæ det udtryk må jeg huske og de kommer også til at lære det i vores lokale Dch....mon ikke andre racer kan være med på den ind imellem:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...