Hop til indhold

Om mennesker og renlighed.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Forleden dag da jeg sad på wc og havde dårlig mave, gik døren pludselig op (jeg lukker kun til) og min lille hund kom vadende ind. Davs du... hvad er det der siger sådan? og sikken der lugter!!!.

 

Jeg kom til at tænke på hvad hunde mon tænker, når vi gør alverdens ting for at vænne dem til, ikke at besørge indendørs og så samtidig selv skider på badeværelset. (undskyld mit direkte sprogbrug).

 

Ved godt at nogle måske finder det lidt ulækkert men jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad en hund har af tanker omkring dette. Tænker den i baner af lederskab? ( for så er vi jo nogle sølle skravl) eller finder den det irriterende at vi sviner vores "hule" til?, eller er den ligeglad? (fordi den har erfaret at vi ikke er hunde og ofte opfører os mærkeligt i forvejen).

 

Jeg vil gerne høre om I nogensinde har overvejer om vi sender nogle signaler, og hvordan hunden så opfatter dem, når vi ikke er renlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har også tænkt på hvad de tænker a015.gif

 

Jeg tror faktisk at de tænker det er sådan noget mennesker gør a015.gif

 

 

Lederskab tror jeg ikke hunde tænker på :D

 

Jeg tror bare det er noget de ret tidligt konstantere at mennesker gør, alle mine hunde har måttet komme med på toiletet, og interessere sig ikke for hvad jeg foretager mig, enten ligger de ned, eller også leger de med mig, hvis jeg vil :)

Eller også prøver de at overtale mig til enten at gå tur eller give dem et eller andet, det kan godt være et sted hvor de synes de har mig, så jeg kan overtaels til at give eller gøre et eller andet de gerne vil :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror heller ikke de spekulere videre over det, det er vel bare endnu en mærkelig ting mennesker gør ligesom at katten graver et hul før den laver..

 

Det får jo sjældent hunde der er opvokset med kat til at gøre det samme eller for den sags skyld gå på kattebakken..

 

Og hvorfor skulle så mange hunde så ønske at drikke af wc kummen, hvis de fandt det ulækkert?

 

Har jeg tisset i skoven har sheila heller aldrig interesseret sig for det eller tisset ovenpå, selvom det er noget af det mest vigtige i verden, hvis det er andre hunde der tisser. Så jeg tror ikke de sidestiller os med hunde:)

 

På den anden side fik hun engang meget travlt med at tisse oven på det hesten havde lavet, hvilket var temmelig komisk at de dråber hun kom med skulle kunne dække noget at den sø hesten havde lavet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at der af og til har været billeder/tv-klip af katte der benytter toilettet.

Men det er selvfølgelig ikke til at vide om de selv har fundet på det, ved at efterabe, eller om det er noget de er dresserede til.

 

Deres syn på sagen burde vel ikke være meget anderledes end hundes? eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

På den anden side fik hun engang meget travlt med at tisse oven på det hesten havde lavet, hvilket var temmelig komisk at de dråber hun kom med skulle kunne dække noget at den sø hesten havde lavet :lol:

 

Apropos sø, så tissede Ascha ofte i vandpytter. Gad vide hvad hun fik ud af det?.

 

En gang da vi var ved stranden satte hun sig og sked ude i havet. Det vidste jeg jo ikke at hun kunne finde på men jeg måtte jo ud med min lille pose og ligne en der samlede op. Jeg kunne simpelthen ikke finde den. Ups!. Ikke så godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hælder også mest til at hunde godt ved at vi ikke er hunde og desuden opfatter de jo menneskeafføring som noget der kan spises. g025.gif

 

Dog synes jeg at hunde ofte er meget interesserede når mennesker tisser ude i skoven men det er måske fordi de går ind i et buskads. Gad vide om man kunne lokke nogen til at sætte sig på en sti, for at gavne videnskaben. e025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

 

På den anden side fik hun engang meget travlt med at tisse oven på det hesten havde lavet, hvilket var temmelig komisk at de dråber hun kom med skulle kunne dække noget at den sø hesten havde lavet :lol:

 

Apropos sø, så tissede Ascha ofte i vandpytter. Gad vide hvad hun fik ud af det?.

 

En gang da vi var ved stranden satte hun sig og sked ude i havet. Det vidste jeg jo ikke at hun kunne finde på men jeg måtte jo ud med min lille pose og ligne en der samlede op. Jeg kunne simpelthen ikke finde den. Ups!. Ikke så godt.

 

a1491.gif Kan lige se det for mig, aj altså hvor er lorten henne f8.gif

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...