Hop til indhold

HJÆLP


Gæst gadekryds
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

hjælp min hund halter og bider sig i poten

efter han har været ude og løbe efter sin bold begyndte han ar halte og sener at bide/gnubbe sig i poten han reager ikke når vi trykker vrider på poten eller mellem ej heller ledne er der nogen der har en ide om hvad det kan være

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

vi fandt ud af at han havde en lille rift på den ene trædepude så jeg kan godt forstå at det gjorde ondt hans poter er også meget tøre så nu smøre vi med hellosan salve hvad der er godt for os kan vel ikke skade på ham men findes der noget til at smøre poter med

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh, det var da godt, at I fandt ud af DET... Man kan få forskellige slags "potevoks" som kan beskytte mod salt og snavset sne, --når den tid kommer...

---Silke har osse meget tørre trædepuder, --og hvad der er værre, -hendes negle er osse meget tørre så de let bliver skadede.

Så jeg gnider hver enkelt negl ind i madolie hver dag. Og så får trædepuderne lidt ved samme lejlighed. Der skal ikke ret meget til, for så sviner det allevegne.

--Men når man går tur, så er det bedst at bruge potevoks. --Køb den på tube, den er nemmere at fordele end stiften, der godt kan være noget fast i det..

 

Helosan er osse fint. ---Men det er sikkert ikke nok når der først kommer sne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...