Gæst gadekryds Skrevet December 25, 2008 Rapporter Share Skrevet December 25, 2008 hjælp min hund halter og bider sig i poten efter han har været ude og løbe efter sin bold begyndte han ar halte og sener at bide/gnubbe sig i poten han reager ikke når vi trykker vrider på poten eller mellem ej heller ledne er der nogen der har en ide om hvad det kan være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Det kan være en splint eller en klat karamel, eller lidt klistret asfalt eller harpiks. Alt efter hvor I har været... Du kan da i hvert fald vaske hans pote i lunkent vand med sæbe. Det skader bestemt ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Jeg tænker at der sidder noget i poten. Hvis det er en splint som Birgitta forslår..... Har du nogen sinde haft en splint i stortåen? Og det er kun når du træder på en bestemt måde at den kan mærkes? Tænker lidt om det er det samme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sailor Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 (rettet) lll Redigeret December 26, 2008 af sailor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 vi fandt ud af at han havde en lille rift på den ene trædepude så jeg kan godt forstå at det gjorde ondt hans poter er også meget tøre så nu smøre vi med hellosan salve hvad der er godt for os kan vel ikke skade på ham men findes der noget til at smøre poter med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Nårh, det var da godt, at I fandt ud af DET... Man kan få forskellige slags "potevoks" som kan beskytte mod salt og snavset sne, --når den tid kommer... ---Silke har osse meget tørre trædepuder, --og hvad der er værre, -hendes negle er osse meget tørre så de let bliver skadede. Så jeg gnider hver enkelt negl ind i madolie hver dag. Og så får trædepuderne lidt ved samme lejlighed. Der skal ikke ret meget til, for så sviner det allevegne. --Men når man går tur, så er det bedst at bruge potevoks. --Køb den på tube, den er nemmere at fordele end stiften, der godt kan være noget fast i det.. Helosan er osse fint. ---Men det er sikkert ikke nok når der først kommer sne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts