Hop til indhold

Dutter,"T" og kys


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg synes jo det gik rigtig godt med Lexus og Aslan:-D Det var en rigtig god dag, og den tålmodighed min lille lexus har!!:lun:

Aslan er jo bare sådan en sød dreng, ærgeligt der er så lang til fyns-land;-)

 

Noget jeg synes var lidt "sjovt" var at aslan duttede lexus meget på skulder/ryg han udfordrede en del med at stillie sig i T over lexus. Men så snart lexus løftede overlæben, eller brummede lidt kyssede aslan, lexus i mundvigen. Der var også en del humperi fra aslans side, men de gang hvor lexus sagte fra, stoppede aslan med det samme og kyssede lexus i mundvigen.

Jeg tror Aslan blev lidt overrasket over lexus:lol::lol: Aslan stod hen over lexus da han lå ned og lexus rejste sig op, aslan røg frem ad af det skub han fik af lexus....Han så lidt ud som "Hov lexus hvad gjorde du der":confused::lol::lol:

 

De legede nu fint sammen de to:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jo det gik rigtig godt med Lexus og Aslan:-D Det var en rigtig god dag, og den tålmodighed min lille lexus har!!:lun:

Aslan er jo bare sådan en sød dreng, ærgeligt der er så lang til fyns-land;-)

 

Noget jeg synes var lidt "sjovt" var at aslan duttede lexus meget på skulder/ryg han udfordrede en del med at stillie sig i T over lexus. Men så snart lexus løftede overlæben, eller brummede lidt kyssede aslan, lexus i mundvigen. Der var også en del humperi fra aslans side, men de gang hvor lexus sagte fra, stoppede aslan med det samme og kyssede lexus i mundvigen.

Jeg tror Aslan blev lidt overrasket over lexus:lol::lol: Aslan stod hen over lexus da han lå ned og lexus rejste sig op, aslan røg frem ad af det skub han fik af lexus....Han så lidt ud som "Hov lexus hvad gjorde du der":confused::lol::lol:

 

De legede nu fint sammen de to:klap:

Dejligt :5up: MEN

 

HVOR ER BILLEDERNE??????:evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg sat og kikket lidt på de to første billeder af Lexus og Aslan...

På det første billede synes jeg det ser ud til at lexus dæmper aslan??

På det andet, ser lexus selvsikker ud eller er jeg helt ved siden af??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg sat og kikket lidt på de to første billeder af Lexus og Aslan...

På det første billede synes jeg det ser ud til at lexus dæmper aslan??

På det andet, ser lexus selvsikker ud eller er jeg helt ved siden af??

 

Du er som regel ikke helt ved siden af Frank.

 

Lexus viser på 1. foto dæmpende adfærd: Slikker sig om munden, ørene tilbage samtidig med at han er på vej mod Aslan OG stirrer ham direkte ind i de violblå...

 

En hund som viser dæmpende adfærd kan også være selvsikker

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber bare at Lexus ikke får psykiske men efter at være blevet humpet :cry: Men måske når lexus er kommet sig over mishandlingen at han beslutter sig for at vi gerne må kigge forbi en dag :mrgreen:

Lexus er ved at være klar igen, han er godt nok lidt øm tror jeg:lol::lol: Men han spurgte mig hvornår alsan kommer op og besøger ham:confused::lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus er ved at være klar igen, han er godt nok lidt øm tror jeg:lol::lol: Men han spurgte mig hvornår alsan kommer op og besøger ham:confused::lol::blink:

 

 

Ligeså snart vi skal op til Mors :mrgreen:

 

Aslan er pænt klar i dag, han udviser ikke nogen form for ømhed i musklerne, men jeg tror han bare skjuler det for at Martin og jeg ikke skal prøve at tage verdensherredømmet fra ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er som regel ikke helt ved siden af Frank.

 

Lexus viser på 1. foto dæmpende adfærd: Slikker sig om munden, ørene tilbage samtidig med at han er på vej mod Aslan OG stirrer ham direkte ind i de violblå...

Fedets!!:klap: Jamen så har jeg jo læst han helt rigtig, fåk jeg er da go:banan::lol:

En hund som viser dæmpende adfærd kan også være selvsikker

Det kunne jeg jo se:blink: billede 2. Ørene tilbage og roolige bevægelser..Godt nok kun i et ganske kort øjeblik. Men han gjorde det da:mrgreen:

 

Dorte og jeg snakkede også lidt om det med signalerne hundene imellem. Der var nogle enkelte tilfælde hvor Aslan lige fik et brum og et "snap" hvor det for os virkede helt forkert, men der kan jo sagtens she noget på et sekund som vi ikke kan se, og derfor kommer "advarslen". Det er i alle tilfælde sådan jeg tænker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...