Hop til indhold

Hvilken blanding var min hund mon?


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Som barn havde jeg en blandingshund. Jeg havde ham fra hvalp, på disse 2 billeder er han under 2 år gammel.

Moren var en blanding af ?, faren ukendt. Han havde en helt sort søster, som en klassekammerat fik.

 

Vi mente dengang at der kunne være noget boxer, lab og schæfer i ham, men hvad mener I hundekyndige herinde?

 

Jeg synes nu at han mindede om en lille rhodesian ridgeback-blanding, der var lidt ål på ryg og hale, men fandtes den race mon overhovedet i DK dengang? (Ca. 1974)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg står fuldstændigt af når det gælder at finde ud af racer på blandingshunde udfra udseendet.

 

Har efterhånden erfaret at en blanding kan ligne noget helt andet end den reelt er, så jeg melder pas.

 

Han ser rar ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:)

 

Fnis, fnis, en humor-hund :5up: :lol: Han må have fået nogle gode grin på den konto :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:)

 

He he he... Good doggy

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...