Gæst Vivi Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Som barn havde jeg en blandingshund. Jeg havde ham fra hvalp, på disse 2 billeder er han under 2 år gammel. Moren var en blanding af ?, faren ukendt. Han havde en helt sort søster, som en klassekammerat fik. Vi mente dengang at der kunne være noget boxer, lab og schæfer i ham, men hvad mener I hundekyndige herinde? Jeg synes nu at han mindede om en lille rhodesian ridgeback-blanding, der var lidt ål på ryg og hale, men fandtes den race mon overhovedet i DK dengang? (Ca. 1974) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg synes nu at han mindede om en lille rhodesian ridgeback-blanding, der var lidt ål på ryg og hale, men fandtes den race mon overhovedet i DK dengang? (Ca. 1974) De første RR kom vist nok til Danmark i slutningen af 60érne.. 69 mener jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg står fuldstændigt af når det gælder at finde ud af racer på blandingshunde udfra udseendet. Har efterhånden erfaret at en blanding kan ligne noget helt andet end den reelt er, så jeg melder pas. Han ser rar ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:) Fnis, fnis, en humor-hund :5up: Han må have fået nogle gode grin på den konto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Ja, han var en god hund, uden de store problemer, lige bortset fra at han elskede at holde øje tæt ved stakittet, og pludselig sige VOV!!! Så de gamle damer hoppede 20 cm i forskrækkelse. Bagefter er jeg sikker på at han "grinede" ad dem, og han gjorde det iøvrigt kun hvis de undlod at stoppe op og ae og snakke med ham:) He he he... Good doggy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts