Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Er det bare alm snue?

Featured Replies

Besvaret

Hejsa.

Jeg er ny herinde, så jeg aner ikke lige om det er det rigtige sted jeg har lagt tråden :)

Nårh.. Men jeg hentede vores Samojede hvalp på 9 uger i tirsdags. Når han sover lægger han sig foran vores teresse dør som er MEGET utæt. Dvs at det trækker meget ind af den. Han kan bedst lide at ligge der.

Nu er han så begyndt at hoste en smule, nyse lidt og har engang imellem lidt slim i halsen som han hoster op.

Er det mon kennelhoste eller bare alm snue?

Mvh Natascha :)

Besvaret

Skal lige siges, hans temperatur ligger på 38,3 og han spiser og drikker, leger, tisser og pøller som han plejer :)

Besvaret

Jeg tænker mere i orm?

Hvornår har han sidst fået ormekur?

Jeg tror ikke han fryser ved døren, han har jo en tæt pels som samojede og han lægger sog jo nok der fordi det er dejligt:-)

Besvaret
Jeg tænker mere i orm?

Hvornår har han sidst fået ormekur?

Jeg tror ikke han fryser ved døren, han har jo en tæt pels som samojede og han lægger sog jo nok der fordi det er dejligt:-)

Jamen jeg ved at han skal have ormekur nu her fordi han hikker ret meget. Jeg skal hente en på mandag. Men kan orm virkelig give alle disse symptomer?

Besvaret

Jeg tænker heller ikke at han fryser. Men når det trækker, kan det jo give snue, ligesom det kan ved mennesker selvom vi ikke fryser ved træk :)

Besvaret
Jeg tænker heller ikke at han fryser. Men når det trækker, kan det jo give snue, ligesom det kan ved mennesker selvom vi ikke fryser ved træk :)

Cleo gjorde det samme, så jeg købte en plastikkurv, der hvor hun lå, så hun ikke fik træk:blink: Min mand syntes, jeg var skør :mrgreen: