Hop til indhold

9 mdr


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nu kan jeg jo læse i den anden tråd at der sker visse ting nu og fremover........

 

 

Ud over at Aslan har nået den alder hvor han ikke slipper så nemt uden om, og der kan blive hanhunde konflikter...........er der så andre ting som man skal ligge mærke til og være obs på?

 

 

Er der noget ved Aslans adfærd man skal ligge mærke til?

Ja altså ud over at han behandler aldre godt, og ikke bliver en ond tyran :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke det er noget at være nervøs for. Jeg tror ihvert fald det kan gå galt hvis man går og er det og ikke lader hunden være med andre hanhunde :blink:

 

Der kommer jo nogle perioder hvor indkaldet måske ikke er det bedste, men sådan en har i nok allerede oplevet :lol:

Udover det vil i nok begynde at kunne se når der er løbske tæver i nærheden, lige hvordan ved jeg ikke, det variere jo fra hanhund til hanhund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg og bliver nostalgisk og tænker tilbage for mange år siden, da Akita var 9 måneder.... :hjerte:

 

 

...det var i den alder hun begyndte at lette ben :lol:

 

 

Aslan har allerede styr på at side ned og tisse :lol: (normalt står han, med mindre han har leget med en tæve der har siddet ned og tisset)

 

Men han kan ikke lette ben endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...