Hop til indhold

Cocker hanhund søges


Gæst lonebjerg
 Share

Recommended Posts

Gæst lonebjerg

Vi søger en cocker spaniel hanhund til vores 4 årige hun, som skal prøve for første gang at have hvalpe. Vi bor midt - vest jylland.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...
Gæst Kennel Vagthuset
Vi søger en cocker spaniel hanhund til vores 4 årige hun, som skal prøve for første gang at have hvalpe. Vi bor midt - vest jylland.

Hejsa... Jeg har en rigtig smuk blue roan cocker dreng, som er klar til at få hvalpe, hvis det kunne have interesse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa... Jeg har en rigtig smuk blue roan cocker dreng, som er klar til at få hvalpe, hvis det kunne have interesse?

 

To ting du skal være OBS på:

 

1: Startindlægget i denne tråd er fra marts. Så enten har trådstarter allerede fundet hygge til sin hund, eller også er den ved at være så gammel, at det ikke længere er forsvarligt at den skal have hvalpe (eftersom den var 4 i marts).

 

2: Et hurtigt søg på google fortæller, at du har DKK hunde, eftersom der står udstilling i specialklub på skemaet for weekenden. Din hund må derfor IKKE parre ikke-DKK tæver. Det ved jeg af gode grunde ikke om trådstarters hund er, men det skal du holde dig for øje. Nettet er en troløs satan og fortæller hurtigt hvad man foretager sig ude i verden, og jeg er sikker på, at hvis man laver en parring "uden for nummer", skal det nok komme visse instanser for øre.

 

Den reklame du har for ham på din hjemmeside tror jeg er rigeligt til at de rette interesserede finder frem til ham, og jeg ville personligt passe på med at "faldbyde" gode varer på nettet. Han har jo både fine hofter og er optigentestet clear. Så lad de rette tæver komme til jer, fremfor at opsøge dem og risikere at komme galt af sted. Det ville være alt for ærgerligt at lave en ulovlig parring, når I gør så meget for at tingene skal være fine og gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...