Hop til indhold

At ryde op


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Var lige ved at tømme telefonen og fandt denne fra lidt tid efter vi var startet på øvelsen. Her kan man lidt se hvad jeg mener når Dumle kan finde på at overdrive øvelsen lidt. Legetøjet skal helt op fra hånden inden det skal smides ned i kassen, og skidt med om man rammer, det er godbidden der tæller :lol:

 

[media]

[/media]

 

Nu kan han tage den fra gulvet et stykke væk fra, men når han kommer hen til kassen skal den altså stadig smides ned i og så skal den jo gerne ruskes lidt inden man smider den i kassen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

så mangler vi bare du laver en guide så vi andre kan træne det med vores hunde (så de kan hjælpe vores børn med at rydde op :roll:)

 

Haha :lol:

 

Jamen jeg gjorde det lidt "omvendt" med Dumle. Han er ikke god til at komme med ting, men han er super god til "slip" komandoen, så jeg lagde et stykke legetøj i kassen, Dumle tog det og jeg sagde "slip" mens han stadig havde hovedet over kassen og klikkede så når legetøjet faldt ned i kassen.

Da han kunne det lagde jeg legetøjet i hånden over kassen, lod Dumle tage det og sagde "slip" over kassen.

Efterhånden som han fattede at det var det at han smed legetøjet i kassen der udløste godbidden fjernede jeg "slip" komandoen og satte lidt senere en "ryd op" komando på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol:

 

Jamen jeg gjorde det lidt "omvendt" med Dumle. Han er ikke god til at komme med ting, men han er super god til "slip" komandoen, så jeg lagde et stykke legetøj i kassen, Dumle tog det og jeg sagde "slip" mens han stadig havde hovedet over kassen og klikkede så når legetøjet faldt ned i kassen.

Da han kunne det lagde jeg legetøjet i hånden over kassen, lod Dumle tage det og sagde "slip" over kassen.

Efterhånden som han fattede at det var det at han smed legetøjet i kassen der udløste godbidden fjernede jeg "slip" komandoen og satte lidt senere en "ryd op" komando på :-D

vi skal så lige træne det med slip først...cujo slipper først noget hvis jeg propper en godbid ind hans snude eller føre hele hånden ind i på munden på ham og tager det ud selv..:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...