Hop til indhold

En god opdrætter


Aslan
 Share

Recommended Posts

Be om navne på disse :-D

 

 

 

 

Kærestens bror og svigerinde vil have en beagle, og jeg ville hører om i kender en god opdrætter?

 

 

Nogen der har hvalpe eller snart skal have?

 

 

Be om tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes jeg hører godt om Ob-La-Di, Gold Line og Daisy Hill.

 

Der findes sandsynligvis mange flere end disse, men det er de navne jeg har lagt mærke til, som ikke-beagle ejer. God jagt til familien!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst OldBeagel
Gold Line

 

Jeg kan kun anbefale Kennel Gold Line, jeg har selv en Beagle på 11 år :-D fra denne opdrætter, og der er stadige væk masser af spræl i hende. :mrgreen:

 

Golden Line er meget seriøse omkring deres opdræt og de følger deres hvalpe tæt også nå de gå fra huset :5up:

 

PS jeg vil anbefale dig at tjekke Beagle Klubbens hvalpe liste op. Golden Line har et tre farvet hvalpe kuld til salg i øjeblikket født den 18-10-2008 du kan evt også tjekke op på Gold lines beagles hjemmeside.

 

Held og lykke med jagten i vil ikke fortryde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frudahl
Jeg kan kun anbefale Kennel Gold Line, jeg har selv en Beagle på 11 år :-D fra denne opdrætter, og der er stadige væk masser af spræl i hende. :mrgreen:

 

Golden Line er meget seriøse omkring deres opdræt og de følger deres hvalpe tæt også nå de gå fra huset :5up:

 

PS jeg vil anbefale dig at tjekke Beagle Klubbens hvalpe liste op. Golden Line har et tre farvet hvalpe kuld til salg i øjeblikket født den 18-10-2008 du kan evt også tjekke op på Gold lines beagles hjemmeside.

 

Held og lykke med jagten i vil ikke fortryde.

 

Vi har Mille fra det kuld hos Gold Line :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...