Gæst Gucci Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Lige en lille video fra i sommers Prinsessen fandt en god duft og synes lige at hun skulle iføre sig den over hele kroppen - sådan en dejlig odeur siger man ikke nej til som spaniel Ignorer vores grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ok er det dig der hikker helt vildt højt, eller er det et prinsesse bjæf? Det er atid sjovt når andre hunde en ens egen finder en lækker duft :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 insulin chok l !!! der er en sø video (lyden er slået fra her må ha det til gode) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ok er det dig der hikker helt vildt højt, eller er det et prinsesse bjæf? Det er atid sjovt når andre hunde en ens egen finder en lækker duft :blink: Øhh det er ikke hik Det er mine personlige hvin, når jeg virkeligt griner meget Vi var ved at tisse i bukserne af grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Hahaha, det ser virkelig vigtigt ud, hun er meget intensiv :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Hahaha, det ser virkelig vigtigt ud, hun er meget intensiv :lol: Ja jeg har aldrig set en hund rulle SÅ effektivt som truntemor Hun gør det ofte - men får kun lov, hvis der ikke ligger et dødt dyr eller lign :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ja jeg har aldrig set en hund rulle SÅ effektivt som truntemor Hun gør det ofte - men får kun lov, hvis der ikke ligger et dødt dyr eller lign :blink: Kan jeg godt forstå - selvom hunden synes det er helt fint og naturligt og alt det der, har man altså visse grænser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 Øhh det er ikke hik Det er mine personlige hvin, når jeg virkeligt griner meget Vi var ved at tisse i bukserne af grin Ikke et ondt ord der, jeg grynter når jeg VIRKELIG griner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 Kan jeg godt forstå - selvom hunden synes det er helt fint og naturligt og alt det der, har man altså visse grænser Ja Ikke et ondt ord der, jeg grynter når jeg VIRKELIG griner Haha vi kan lave et band så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 haha skøn video psst...det band kan jeg vidst også være med i grynter nemlig også når jeg rigtig griner, og når jeg rigtig griner blir mit grin helt lydløst kun med grynt ind imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts