Hop til indhold

Chihuahua dreng søger nyt hjem


Gæst fairlady
 Share

Recommended Posts

Gæst fairlady

Elias er 4 måneder idag d. 6 jan. Han er færdig vaccineret, chippet har fået ormekur og 2 sundhedstjek, der medfølger sundhedsbog. Han har kun én sten i pungen og han har et overbid. Han er en dejlig, sød, glad, livlig og tillidsfuld dreng og han er meget glad for børn. Han er god til at gå i snor, han er vandt til taske og tøj, få børstet tænder og han er glad for bad og børstning. Han sælges pga særlige om stændigheder, og jeg ønsker at han får et godt og blivende hjem og jeg vil meget gerne holde lidt kontakt med ham:)

Prisen er 5000kr og der med følger sundhedsbog, halsbånd, snor, og lidt tøj.

Jeg vil gerne maile billeder for jeg kan ikke finde ud af at lægge dem ind herinde:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elias er 4 måneder idag d. 6 jan. Han er færdig vaccineret, chippet har fået ormekur og 2 sundhedstjek, der medfølger sundhedsbog. Han har kun én sten i pungen og han har et overbid. Han er en dejlig, sød, glad, livlig og tillidsfuld dreng og han er meget glad for børn. Han er god til at gå i snor, han er vandt til taske og tøj, få børstet tænder og han er glad for bad og børstning. Han sælges pga særlige om stændigheder, og jeg ønsker at han får et godt og blivende hjem og jeg vil meget gerne holde lidt kontakt med ham:)

Prisen er 5000kr og der med følger sundhedsbog, halsbånd, snor, og lidt tøj.

Jeg vil gerne maile billeder for jeg kan ikke finde ud af at lægge dem ind herinde:confused:

 

Er hunden fra dansk opdrætter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Ingen aftale. Jeg har først fundet ud af det ved sunhedstjek jeg har fået lavet ved egen dyrlæge. Dem jeg har købt ham af vil ikke gøre noget. Men jeg vil klart melde ud at det er ikke derfor jeg skal af med ham. Hvis interesserede vil ringe til mig kan jeg fortælle, men det en lidt længere historie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men han er jo ikke fra en dkk opdrætter:confused:

 

Jeg tror heller ikke ideen var, at han skulle være det, men at siden det er kotume hos dkk, kunne det være, at dem, du har købt ham af, havde ladet sig inspirere, og dermed tilføjet noget lignende til Jeres kontrakt. Det er også god info for dig, hvis du skulle kontakte dem, der har solgt ham, og høre, om de vil betale noget af operationen.

 

Held og lykke med salget, håber du finder et dejligt sted til ham. Jeg er ked af på dine vegne, at du må af med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror heller ikke ideen var, at han skulle være det, men at siden det er kotume hos dkk, kunne det være, at dem, du har købt ham af, havde ladet sig inspirere, og dermed tilføjet noget lignende til Jeres kontrakt. Det er også god info for dig, hvis du skulle kontakte dem, der har solgt ham, og høre, om de vil betale noget af operationen.

 

Held og lykke med salget, håber du finder et dejligt sted til ham. Jeg er ked af på dine vegne, at du må af med ham.

 

Præcis :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst angel baby

Hei:)

jeg kiggede lige forbi.

jeg har en chihuahua tæve på 10mdr ca. som jeg søger noget selvskab til, hun er en del livlig nemlig, bor tæt på fodboldbanerne så har hende derover hver dag og spille bold for lige at få brugt noget energi, desværre er der altid masser tilbage når hun lige har taget en lur hihi.

Men ville nu helst have en tæve, da jeg ikke ønsker hvalpe lige pludselig, men vil meget gerne se billeder a din hund, kan jo være det er kærlighed ved første blik når jeg ser ham.

og hvis der er noget så vil jeg gerne ringe og snakke mere med dig, og hvordan din hund er og hvorfor du ska a med ham.

så ska du da os se billeder af min og vores hverdag, så du og kan godkende os:)

men vil helst hvis det er noget a jeg kan prøve at ha ham nogle dage først, da min tæve, er lidt usikker omkring nye hunde, det tager hende lige nogle timer før hun tør lege med ham.

 

men vil hvertfald meget gerne se billeder a ham:P

så dem må du gerne sende via mail.

 

[email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bettesmor
Hei:)

jeg kiggede lige forbi.

jeg har en chihuahua tæve på 10mdr ca. som jeg søger noget selvskab til, hun er en del livlig nemlig, bor tæt på fodboldbanerne så har hende derover hver dag og spille bold for lige at få brugt noget energi, desværre er der altid masser tilbage når hun lige har taget en lur hihi.

Men ville nu helst have en tæve, da jeg ikke ønsker hvalpe lige pludselig, men vil meget gerne se billeder a din hund, kan jo være det er kærlighed ved første blik når jeg ser ham.

og hvis der er noget så vil jeg gerne ringe og snakke mere med dig, og hvordan din hund er og hvorfor du ska a med ham.

så ska du da os se billeder af min og vores hverdag, så du og kan godkende os:)

men vil helst hvis det er noget a jeg kan prøve at ha ham nogle dage først, da min tæve, er lidt usikker omkring nye hunde, det tager hende lige nogle timer før hun tør lege med ham.

 

men vil hvertfald meget gerne se billeder a ham:P

så dem må du gerne sende via mail.

 

[email protected]

 

bare lige info - denne hanhund er beskrevet som en hund, der ikke kan få hvalpe, og skal kastreres pga- han kun har en sten i pungen

Link til indlæg
Del på andre sites

ja ja jeg ska ikk avl, vil ikk have hvalpe på min hund, vil bare have en at lege med:)

 

Tror bare det var fordi du skrev, at du helst ville have tæve, for ikke at få hvalpe lige pludselig. Men man får heller ikke hvalpe lige pludselig, når han hunden er kastreret ;-)

 

Dog er det en god ide at vente med hund nr. 2 til din anden hund er mentalt udvokset. 1,5 - 2 år gammel ca. Bare et råd på sidelinien :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst angel baby

hehe ja det var nok derfor:)

tror nu os jeg venter lidt, hun har jo ikk svaret så hun er sikkert kommet af med den.

 

men mange tak for rådet, tror os et er smartest med en tæve hund til mig, men der er heller ikk noget der haster, venter bare på den helt rigtige lille dame til mig og min hund:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja det var nok derfor:)

tror nu os jeg venter lidt, hun har jo ikk svaret så hun er sikkert kommet af med den.

 

men mange tak for rådet, tror os et er smartest med en tæve hund til mig, men der er heller ikk noget der haster, venter bare på den helt rigtige lille dame til mig og min hund:)

 

Det synes jeg er rigtig dejligt at du skriver. Det er altid bedre, at vente på det, man virkelig ville have. Så risikerer du heller ikke at fortryde et valg pga. kærlighed ved første blik. Håber du finder en rigtig dejlig hund som makker til din. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...