Hop til indhold

Sne, salt og potevoks


ridiger
 Share

Recommended Posts

Til dem som bruger potevoks.

 

Jeg har gået og tænkt over hvor hurtigt efter at I har smurt hundens poter med potevoks, er den ude og gå i sneen/ saltet?

 

Grunden til at jeg spørger er at jeg stod og snakkede med en anden hundeejer og samtalen røg hen på potevoks.

Hun spurgte mig om, hvor hurtigt jeg gik med Bubber efter han havde fået voks på hans poter. For hun havde tænkt over om man skulle lade pote voksen trænge lidt ind i trædepoten eller om man bare skulle gå med det samme.

 

For hvis pote voksen var frisk, vil den så ikke for saltet til at hænge fast på trædepoten, end mere end at beskytte poten. Hvilket jeg ikke havde overvejet.

 

Er der mon noget om det og er det noget som I andre har lagt mærke til eller tænkt over???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

tyson har desvære fået nogen revner i den ene træde pude og hans poter er også meget tøre jeg har så været rundt i byen i dag for at finde noget potevoks men uden held så jeg gik på nettet da jeg kom hjem og sikke et market der er for det den ene til 49,- kr og en anden meget dyre hænger pris sammen med kvalitet her eller er det lige meget kan i anbefale en voks i har gode erfaringer med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

tyson har desvære fået nogen revner i den ene træde pude og hans poter er også meget tøre jeg har så været rundt i byen i dag for at finde noget potevoks men uden held så jeg gik på nettet da jeg kom hjem og sikke et market der er for det den ene til 49,- kr og en anden meget dyre hænger pris sammen med kvalitet her eller er det lige meget kan i anbefale en voks i har gode erfaringer med :blink:

 

den gode gamle kopattesalve er lige så efektivt :-) mener også at den hedder Helosan, men er pludselig ikke så sikker mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...