Hop til indhold

chihuahua-træf


Gæst goltermann
 Share

Recommended Posts

Gæst goltermann

hej. har været inde på siden og kigge. men når jeg klikker på træf er der ingen oplysninger. det var samme side jeg var inde på i sommers, og der skrev jeg en mail, men fik aldrig svar. tror du der stadig holdes træf?

Link til indlæg
Del på andre sites

hej. har været inde på siden og kigge. men når jeg klikker på træf er der ingen oplysninger. det var samme side jeg var inde på i sommers, og der skrev jeg en mail, men fik aldrig svar. tror du der stadig holdes træf?

 

Jeps, der holdes stadig træf, gå ind på kontakt, der finder du hendes tlf.nr. Send hende en sms at du gerne vil på sms-listen til træf, så får du besked et par dage før træffet.

 

Jeg kan også anbefale dig at oprette en profil på www.hundegalleri.dk , der er en gruppe der hedder nychihuahua og en anden gruppe der hedder chihuahuatræf. Der foregår møder med chier meget mere end 1 gang om måneden.

Når du har oprettet en profil, kan du finde mig ved at klikke på "søg hund" og så søge på Toffi under racen chihuahua.

Send mig en besked derinde og jeg vil give besked videre om at du gerne vil være medlem af gruppen. Så vil du nemlig altid kunne være orienteret om hvornår der er møder, også mindre, spontane og uofficielle chi-møder.

 

For hvis det er første gang for din hund kan det være du helst vil starte op med et mindre møde med nogle få.

Er det en lille hvalp du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ups det er mig der er Stine og jeg er frygtelig ked af hvis jeg ikke har skrevet tilbage til dig hvis du har sendt mig en mail. Meget flovt:-(((

Du er mere end velkommen til vores hyggelige træf og som Vivian siger så er det i Grøndalsparken de bliver afholdt da der ikke kommer lige så mange store hunde som i Søndermarken:-)

Næste træf er faktisk i morgen kl 14. Du er selvfølgelig meget velkommen til at sende mig en sms og så skal jeg tilføje dig smslisten:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...