Gæst goltermann Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 kan nogen oplyse mig om hvornår der er chihuahua-træf i søndermarken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 Kontaktpersonen hedder Stine, jeg skriver hendes telefonnummer i en privatbesked til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 Hmm, jeg kan åbenbart ikke sende dig privatbesked, mærkeligt. Prøv om du kan sende mig en, du skal klikke på mit brugernavn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst goltermann Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 til vivi. jeg kan åbenbart hellerikke skrive til dig, men vil meget gerne høre mere om hundetræf. jeg har lige kikket på din hjemmeside, den er bare super. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 Så gør vi det bare på denne måde: www.weberschihuahua.dk klik på kontakt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst goltermann Besvaret Januar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2009 tak for oplysningen. jeg tror at jeg har været inde på stines hjemmeside for længe siden. men kan ikke finde den mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2009 Jeg prøver lige igen, jeg har skrevet dk i stedet for com, så der er ikke noget at sige til at du ikke kan få det til at virke :stupid: Dette skulle være den rigtige URL: http://www.weberschihuahua.com/ Chi-træf afholdes nu i Grøndalsparken ved Flintholm Station, i stedet for i Søndermarken, forlyder det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst goltermann Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 hej. har været inde på siden og kigge. men når jeg klikker på træf er der ingen oplysninger. det var samme side jeg var inde på i sommers, og der skrev jeg en mail, men fik aldrig svar. tror du der stadig holdes træf? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 hej. har været inde på siden og kigge. men når jeg klikker på træf er der ingen oplysninger. det var samme side jeg var inde på i sommers, og der skrev jeg en mail, men fik aldrig svar. tror du der stadig holdes træf? Jeps, der holdes stadig træf, gå ind på kontakt, der finder du hendes tlf.nr. Send hende en sms at du gerne vil på sms-listen til træf, så får du besked et par dage før træffet. Jeg kan også anbefale dig at oprette en profil på www.hundegalleri.dk , der er en gruppe der hedder nychihuahua og en anden gruppe der hedder chihuahuatræf. Der foregår møder med chier meget mere end 1 gang om måneden. Når du har oprettet en profil, kan du finde mig ved at klikke på "søg hund" og så søge på Toffi under racen chihuahua. Send mig en besked derinde og jeg vil give besked videre om at du gerne vil være medlem af gruppen. Så vil du nemlig altid kunne være orienteret om hvornår der er møder, også mindre, spontane og uofficielle chi-møder. For hvis det er første gang for din hund kan det være du helst vil starte op med et mindre møde med nogle få. Er det en lille hvalp du har? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst goltermann Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 han er fra 10.04.08, så han må vel snart være voksen.tak for alle gode råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kucing Besvaret Februar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2009 Ups det er mig der er Stine og jeg er frygtelig ked af hvis jeg ikke har skrevet tilbage til dig hvis du har sendt mig en mail. Meget flovt:-((( Du er mere end velkommen til vores hyggelige træf og som Vivian siger så er det i Grøndalsparken de bliver afholdt da der ikke kommer lige så mange store hunde som i Søndermarken:-) Næste træf er faktisk i morgen kl 14. Du er selvfølgelig meget velkommen til at sende mig en sms og så skal jeg tilføje dig smslisten:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts