Hop til indhold

hvor langt vil i gå


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Jeg tror også det kommer med tiden. Jeg kan mærke at mit forhold til Groa bliver stærkere og stærkere. Futte og Speedy havde vi i mange år, det førtes specielt. Noomi og Groa er nye i vores liv, vi kender dem ikke så godt endnu. Håber du forstår hvad jeg mener, og så synes jeg det et strækt gået det du gjorde for Futte.

 

Jeg forstår hvad du mener og jeg håber at du har ret!!! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

[/b]

 

sådan har jeg det med xaro der vil aldrig komme en hund som jeg vil gå igennem ild og vand for som ham han er en ener og ville aldrig kunne erstattes

 

Det er skønt at opleve, men giver samtidig en følelse af at være tarvelig over for den nye :cry: Jeg håber at Gryn har ret i at det kommer (måske ikke helt så stærkt, men derhen ad) med tiden. Og det skal ikke forstås sådan at jeg ikke er super glad for Noomi, for det er jeg, men... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
]Det er skønt at opleve' date=' men giver samtidig en følelse af at være tarvelig over for den nye [/b']:cry: Jeg håber at Gryn har ret i at det kommer (måske ikke helt så stærkt, men derhen ad) med tiden. Og det skal ikke forstås sådan at jeg ikke er super glad for Noomi, for det er jeg, men... :genert:

 

 

ja det er rigtigt men jeg tror på den eneste ene hund får man som regel kun en gang i livet og selvfølgelig er jeg også glad for jubii men det er slet ikke i nærheden af ham men så længe man er god ved de andre hunde så tror jeg ikke det betyder noget man kan ihvrtfald ikke gøre noget ved det..

 

men det er jo også langt hårdere og skuille af med den hund man er så ekstrem knyttet til :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er rigtigt men jeg tror på den eneste ene hund får man som regel kun en gang i livet og selvfølgelig er jeg også glad for jubii men det er slet ikke i nærheden af ham men så længe man er god ved de andre hunde så tror jeg ikke det betyder noget man kan ihvrtfald ikke gøre noget ved det..

 

men det er jo også langt hårdere og skuille af med den hund man er så ekstrem knyttet til :megaked::megaked::megaked:

 

Næh, der er jo nok ikke så meget at gøre... :cry:

 

Tro mig, det er ganske aldeles rædselsfuldt at miste sin "eneste-ene"-hund :megaked: Den 5. februar er det 2 år siden jeg mistede Futte og jeg tuder over ham endnu :megaked: (og der er desværre ikke udsigter til at det går over sådan lige med det samme :oops:) Heldigvis havde min chef stor forståelse for hvor vigtig han var for mig, så jeg fik nogle dage fri til lige at komme mig over det allerværste. Jeg var simpelthen heller ikke i stand til at gå på arbejde, jeg kunne stort set ikke se ud af øjnene, så hævede var de af at tude :megaked:

Så nyd hver eneste dag du har med Xaro!! Heldigvis blev Futte så gammel at jeg godt kunne regne ud at hver dag var en gave og det er jeg glad for i dag :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

inspireret af en anden tråd

 

hvor langt vil i gå for jeres hunde nu tænker jeg ikke så meget på hvis hunden er syg eller lign men udover dette

men nærmere hvor langt vil du gå for din hund.

 

min egen vurdering på mine egne hunde.

 

jeg vil gerne risikere mit liv for at hjælpe mine hunde år jeg nu ved at de ville gøre det samme for mig feks kan jeg se der kommer en bil imod hundene og jeg ved jeg kan nå og skubbe dem væk men selv blive ramt ville jeg gøre det uden at blinke.

jeg ville ikke sende dem i en situation hvor jeg ved de kan komme voldsomt til skade eller dø menes med at jeg kører om natten og ville aldrig drømme om at sende mine hunde ind til en formodet gerningsmand/indbrudstyv hvis jeg vidste han havde en pistol eller kniv på sig hvor jeg ved at mange andre hellere risikerede deres hunde bare det ikke gik ud over dem selv

 

jeg ville heller ikke opgive hundene grundet bolig,eller en mand som ikke kunne acceptere hundene eller lign

 

hvad ville i gøre:?::?::?:

 

Jeg har det præcis som dig. Jeg ville sætte livet på spil for Sascha, det er jeg sikker på. Jeg har tit tænkt scenariet igennem, at hvis en hund angreb Sascha, så ville jeg gå imellem dem uden at blinke - det samme, hvis en bil var på vej til at ramme hende.

 

Ligeledes har jeg også SAGT til min kæreste, at hvis han vil af med Sascha, så kommer han også af med mig.

 

Og ville aldrig finde en bolig, hvor jeg ikke kunne have Sascha.

 

Jeg ville også, selvom det jo ikke er det, debatten går på, redde Sascha før jeg ville redde en fremmed.

 

Og jeg har kun haft hende siden maj sidste år. Puha, hvis jeg kommer til at holde endnu mere af hende, så sprænger jeg da i luften af kærlighed... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har det præcis som dig. Jeg ville sætte livet på spil for Sascha, det er jeg sikker på. Jeg har tit tænkt scenariet igennem, at hvis en hund angreb Sascha, så ville jeg gå imellem dem uden at blinke - det samme, hvis en bil var på vej til at ramme hende.

 

Ligeledes har jeg også SAGT til min kæreste, at hvis han vil af med Sascha, så kommer han også af med mig.

 

Og ville aldrig finde en bolig, hvor jeg ikke kunne have Sascha.

 

Jeg ville også, selvom det jo ikke er det, debatten går på, redde Sascha før jeg ville redde en fremmed.

 

Og jeg har kun haft hende siden maj sidste år. Puha, hvis jeg kommer til at holde endnu mere af hende, så sprænger jeg da i luften af kærlighed... :roll:

 

 

jeg er bare helt enig :blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...