Hop til indhold

Fødslen er igang...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Det er også helt ok for mig :blink:

 

Kan godt lide, at han vægter tæven og hvalpenes tarv højere end at vi tossede hvalpkøbere bare er helt syge for at se de små pus :blink:

 

Så denne weekend skal istedet bruges på, at få planlagt de sidste detaljer til den nye træningssæson... Nu når jeg skal til at undervise mit eget klikkerhold :mrgreen:

 

 

Du får ski da nok at se til her i foråret :shock: - sådan med træning af bette vaps og så dit eget klikkerhold :mrgreen:

 

- det bliver spændende med det der klikkerhold :5up:

 

- Og husk nu hvis du skal bruge nogle bøger - Så er vi jo leveringsdygtige - du ved nok :engel: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er også helt ok for mig :blink:

 

Kan godt lide, at han vægter tæven og hvalpenes tarv højere end at vi tossede hvalpkøbere bare er helt syge for at se de små pus :blink:

 

Så denne weekend skal istedet bruges på, at få planlagt de sidste detaljer til den nye træningssæson... Nu når jeg skal til at undervise mit eget klikkerhold :mrgreen:

 

Ej det kan du ikke være bekendt... jeg vil da være med og så bor du heeeeeeeeeeelt der oppe...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er også helt korrekt :5up:

 

Vi har samme regel hos os - når vi har vapser i huset :mrgreen:

 

Tæven har brug for masser af ro til at passe og pleje de små. :lun:

Og så går det jo ikke at huset bliver invaderet af potentielle hvalpekøbere :cool: :blink:

 

Iøvrigt er de slet ikke så spændende - når de kun er to uger gamle :???:

De er meget sjovere som 3 uger :-D - for så er de jo begyndt at "opdage" verden meget mere. - Der er meget mere gang i den til den tid :mrgreen:

 

Så det vil sige vi må komme hvornår og nusse Cilles hvalpe??? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...