Hop til indhold

Fødslen er igang...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Wee :banan: Så er fødslen gået igang... Min kommende hvalp er/er ved at komme til verdenen... :klovn:

 

Fødslen startede kl. 8.30 i morges, og der er indtil videre kommet 2 helsort tæver, 2 grå tæver og 1 helsort han

 

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde... og sidder med telefonen "limet" til mig, og mail-indbakken åben ;-) Og min opdrætter holder mig løbende opdateret :mrgreen:

 

Det er bare så vildt spændende og dejligt... Og jeg glæder mig til at skulle se hvalpene om 14 dages tid... Ihh... Er bare så glad :mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af BlackGSD
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Wee :banan: Så er fødslen gået igang... Min kommende hvalp er/er ved at komme til verdenen... :klovn:

 

Fødslen startede kl. 8.30 i morges, og der er indtil videre kommet 1 helsort tæve, 2 grå tæver og 1 helsort han

 

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde... og sidder med telefonen "limet" til mig, og mail-indbakken åben ;-) Og min opdrætter holder mig løbende opdateret :mrgreen:

 

Det er bare så vildt spændende og dejligt... Og jeg glæder mig til at skulle se hvalpene om 14 dages tid... Ihh... Er bare så glad :mrgreen: :mrgreen:

 

 

WEEEEEEEEEEEE hvor bliver det spændende :5up:

 

Hold os endeligt opdateret. Er du ligeglad med farve ? Og skal du have en tæve eller han ?

Link til indlæg
Del på andre sites

WEEEEEEEEEEEE hvor bliver det spændende :5up:

 

Hold os endeligt opdateret. Er du ligeglad med farve ? Og skal du have en tæve eller han ?

 

Jeg skal have en tæve...

 

Jeg har jo en forkærlighed for de sorte... men har også været uheldig med de to sorte jeg havde... Men jeg er også helt pjattet med de grå... så farven er underordnet... Jeg skal have den, som passer bedst til mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Susi, de sommerfugle der nu har taget ophold i min mave, vil du ikke have dem tilbage??? Det er fair nok at du ikke har plads til dem allesammen, men ligefrem at give dem videre, det er altså ikke ok :evil::mrgreen:

 

 

Hi hi :blink:

 

Hvis du nu får lov til at nusse hundehvalpen lidt mere, når jeg får den, er det så ikke ok :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså :megaked: jeg sidder helt med glædes tåre i øjnene, ja det er dumt, men jeg er bare så glad på dine vegne, er vi oppe på 5 tæver nu?

 

Med de 2 andre du måtte af med for tidligt, og så den tæve der ikke havde en hvalp der levede alligevel, ai hvor er det bare skønt at læse at der er nok at vælge imellem denne gang.

 

Og tak for billeder :blink: :kys:

 

 

Hvor er opdrætter henne?

Langt væk siden du først skal se dem om 14 dage?

 

 

Og tillykke med det hele (hvisman kan sige det)

Link til indlæg
Del på andre sites

We-heeeeee :klovn::klap2::klovn::klap2:

 

 

Gæt hvem der skal nuldre schæfer-baby om 8 uger!!!! :bigsmile:

 

 

 

(Sådan cirka :blink:)

 

 

 

Uhhh, det er godt nok spændende :ivrig: Mer' opdatering!!!!!! Please g020.gif Med flere billeder sæ'fø'li' :mrgreen:

 

 

Skulle man udgive sig for at være hvalpe køber og så nuldre alle hvalpene, så har man nuldret inde nollike hehe :lol::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Wee :banan: Så er fødslen gået igang... Min kommende hvalp er/er ved at komme til verdenen... :klovn:

 

Fødslen startede kl. 8.30 i morges, og der er indtil videre kommet 2 helsort tæver, 2 grå tæver og 1 helsort han

 

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde... og sidder med telefonen "limet" til mig, og mail-indbakken åben ;-) Og min opdrætter holder mig løbende opdateret :mrgreen:

 

Det er bare så vildt spændende og dejligt... Og jeg glæder mig til at skulle se hvalpene om 14 dages tid... Ihh... Er bare så glad :mrgreen: :mrgreen:

 

 

:banan::banan::banan::banan::banan::banan:

 

JUUUUUHUUUUUUUUUU!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Nej hvor er det spændende, og sikke mange fine lille hvalpe hun har fået allerede. Jeg glææææææder mig til at følge med i hvordan det hele går og se billeder!!! TILLYKKEEEEEE!!! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne sende en stor tak til schæfer-mor c017.gif Det er det helt rigtige tidspunkt at føde, havde det været i aften havde jeg kun kunnet følge med pr. sms :cry: men nu får jeg begge dele med billeder og det hele :banan:

 

 

 

 

 

Kommer der mon flere billeder???? :engel::mrgreen:

 

Undskyld at jeg kamp-spammer din tråd, men det er så spændende og de der butterfløjer gør mig utilregnelig :ivrig::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså :megaked: jeg sidder helt med glædes tåre i øjnene, ja det er dumt, men jeg er bare så glad på dine vegne, er vi oppe på 5 tæver nu?

 

Med de 2 andre du måtte af med for tidligt, og så den tæve der ikke havde en hvalp der levede alligevel, ai hvor er det bare skønt at læse at der er nok at vælge imellem denne gang.

 

Og tak for billeder :blink: :kys:

 

 

Hvor er opdrætter henne?

Langt væk siden du først skal se dem om 14 dage?

 

 

Og tillykke med det hele (hvisman kan sige det)

 

Der er indtil videre kommet 2 helsorte tæver, 3 grå tæver og 1 helsort han

 

Opdrætter bor ved Rødby, 1 time og 40 min. kørsel herfra... Men hvalpenes immunsystem skal først opbygges rigtigt, og de skal lige vænne sig til deres mor, og hun skal have fred og ro til at komme sig lidt ovenpå fødsel og pasning af hvalpe, og s´ån... men når der så er gået 14 dages tid... så skal jeg besøge dem - og gerne 1-2 gange om ugen :blink: Og det synes opdrætter er rigtig godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne sende en stor tak til schæfer-mor c017.gif Det er det helt rigtige tidspunkt at føde, havde det været i aften havde jeg kun kunnet følge med pr. sms :cry: men nu får jeg begge dele med billeder og det hele :banan:

 

 

 

 

 

Kommer der mon flere billeder???? :engel::mrgreen:

 

Undskyld at jeg kamp-spammer din tråd, men det er så spændende og de der butterfløjer gør mig utilregnelig :ivrig::engel:

du kan måske få styret din hvalpe trang her..

 

http://puppydogweb.com/gallery/puppies/

 

[media]http://video.google.com/videoplay?docid=-2336001057263201649[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er indtil videre kommet 2 helsorte tæver, 3 grå tæver og 1 helsort han

 

Opdrætter bor ved Rødby, 1 time og 40 min. kørsel herfra... Men hvalpenes immunsystem skal først opbygges rigtigt, og de skal lige vænne sig til deres mor, og hun skal have fred og ro til at komme sig lidt ovenpå fødsel og pasning af hvalpe, og s´ån... men når der så er gået 14 dages tid... så skal jeg besøge dem - og gerne 1-2 gange om ugen :blink: Og det synes opdrætter er rigtig godt :mrgreen:

Rødby :banan: det er 25 km herfra .... :vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...