Hop til indhold

Hvad synes i så om programmet?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Ja, nu er victoria jo på igen, det første afsnit har lige været.

 

Hvad syntes i om det?

 

 

Jeg synes det var nogle lækre hunde og så kunne jeg godt lide hendes ide med bilen og var imponeret over hvor hurtigt det virkede!

 

Jeg var ikke så vild med grimen, mest fordi hun ikke havde linen i et halsbånd også, men man kunne jo se at selv i grime havde hun besvær med at holde ham. Så jeg tror den var nødvendig. Ville dog gerne have set ham være mere afslappet før de mødte hunde.

Og så syens jeg måske det havde været smartere at hilse på de andre hunde gennem et hegn eller noget, så han kunne bruge sine signaler mere høfligt, for de fremmede hunde skulle godt nok finde sig i noget ubehøvlet behandling:)

 

Men der var mange gode ting, det virkede bare som om hun ikke nåede hele vejen rundt, eller at vi ikke så det. Men sådan er det tv jo:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det var rigtigt synd for den lille hund i starten af programmet der blev overrumplet :( Det var den jeg tænkte på da programmet var slut.

 

Ellers synes jeg også at det var et godt program. Træningen i bilen synes jeg også var imponerende :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er det sædvanlige :)

 

Jeg så ikke alt, fx ikke det med billederne på trappen, jeg lavede noget i køkkenet.

 

Hun giver ikke hunden nok tid, afstanden til de fremmede hunde var for kort, og der var ikke tid nok :)

Der skulle ske meget første dag, jeg synes at hunden skal vænne sig langsomt til de nye ting, have tid til at fordøje, og at det skal være mere på hundens præmisser.

 

Ja, jeg synes også at det krævede meget af de fremmede hunde, de skulle virkelig bide noget i dem.

 

Det gik også for stærkt i byen, alt for stærkt!!

 

Og han så slet ikke ret tryg ud, men trykket.

 

Bil ideen var fin :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...